Ga naar inhoud

Hercules Kyro 2 SE en Radeon 9000Pro benchmarks !!!!


Aanbevolen berichten

De Kyro chipset SUCKS !!! heb er één gehad van hercules de 3D Prophet 4500 TX met tv out, NOOIT MEER, man wat een ellende. Lockups, spontane herstarts van de PC tijdens het gamen, Zwarte vlakken in textures, gerafelde kanten aan textures, geen hardware T&L, open GL werd niet ondersteunt enz, enz. :cry: Ook geen zogenaamde verbeterde versie meer. Ik hou het maar bij NVIDIA, heb nu al een tijd een ASUS Gforge 3 8500 dlx met NVIDIA chipset en ben er zeer tevreden mee. Het eerste probleem moet zich nu na ongveer 1 jaar nog voordoen. Goodbye Hercules, it was nice knowing you :lol:
Link naar reactie
Die KyroII zou ik sowieso niet meer kopen, die chipset is gewoon veel te oud ondertussen. De prijs van die R9000 is wel aardig, maar vergeet niet dat de R8500 ook al voor die prijs te krijgen is, en die is sneller in DX8 apps, waarvan we er de komende tijd steeds meer zullen gaan zien. Dat PS in videoweergave gebruikt worden is wel leuk, maar ik dnek niet dat het echt veel toevoegen gaat aan de videoweergave, films in hoge rest zien er sowieso al piekfijn uit op een ATI :)
Link naar reactie
[quote:570f1819d6="Zocor"]De Kyro chipset SUCKS !!! heb er één gehad van hercules de 3D Prophet 4500 TX met tv out, NOOIT MEER, man wat een ellende. Lockups, spontane herstarts van de PC tijdens het gamen, Zwarte vlakken in textures, gerafelde kanten aan textures, geen hardware T&L, open GL werd niet ondersteunt enz, enz. :cry: Ook geen zogenaamde verbeterde versie meer. Ik hou het maar bij NVIDIA, heb nu al een tijd een ASUS Gforge 3 8500 dlx met NVIDIA chipset en ben er zeer tevreden mee. Het eerste probleem moet zich nu na ongveer 1 jaar nog voordoen. Goodbye Hercules, it was nice knowing you :lol:[/quote:570f1819d6] Raar, al die problemen want mijn broer heeft hem ook en heeft bijna geen problemen. I.i.g. niet met texturen. Alleen GP3 geeft problemen maar dat was van te voren bekend. En de snelheid is ook heel behoorlijk maar dat komt , inderdaad door het gemis van een hardware T&L unit, er pas uit met een snelle processor. OpenGL doet het juist heel goed op de Kyro. In alle Open GL benches is ie sneller als mijn GF2 GTS. En Quake 3 gaat juist razendsnel. Dus niet iedereen is ontevreden over de Kyro :wink:
Link naar reactie
Je moet je eerst eens afvragen hoeveel snelheid het nou wel niet scheelt met of zonder HW T&L. Ik heb het wel eens geprobeerd bij spellen met mijn GF2 GTS om het aan en uit te zetten, maar ik merkte er altijd weinig van. Alleen in 3Dmark gaat de score wat omlaag, maar dat boeit niet. We beginnen nu pas games te krijgen die een beetje voordeel uit HW T&L trekken, en dan met name de DX8 games icm met GF3 of de ATi R8500 bijvoorbeeld.
Link naar reactie
goed artikel Slashhead 8) ik vind de prijs kwaliteit wel erg goed van die Radeon 9000 pro. ook al mist ie de 2e vertexshader. en als je een radeon 8500 wilt ipv een radeon 9000 pro kan je die vast nog wel een tijdje krijgen. het gaat meestal niet zo snel dat uitrangeren van een oude kaart. de Kyro 2 SE is echt Pasé, dat PowerVR zo laat nog met zo´n product durft te komen. in die prijs chatagorie zijn veel betere kaarten op de markt. zoals je al aangeeft in je artikel.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...