Ga naar inhoud

Geforce 4 Ti4200 met 64 of 128mb?


Aanbevolen berichten

hey omdat ik binnenkort een nieuwe pc ga kopen ben ik bezig met kijken naar de onderdelen (duh) als videokaart wil ik een Geforce 4 ti4200, waarschijnlijk van het merk Asus omdat de kwaliteit als erg goed bekend staat, en de prijs heb ik net gezien en die valt reuze mee, voor een asus-kaart. de 64mb versie van Asus is ~200 euro de 128 mb versie van Asus is ~220 euro (prijzen heb ik van de pricewatch van www.tweakers.net) dus er zit bijna geen verschil kwa prijs in.. nou wil ik aan jullie vragen welke kaart ik het best kan kopen? bij mijn nieuwe comp ga ik een 17" monitor gebruiken en ik ga games zoals MOHAA, GTA3, SOF2, UT2003, Project IGI, RTCW spelen.. (de rest van mijn systeem zal er zo uit gaan zien: MSI KT3 Ulta-ARU, Athlon XP 1800+, Maxtor 80gb 7200RPM UDMA133, Dane-elec 512 mb DDRAM PC333) ik weet dat een 64mb versie sneller is dan een 128mb versie, maar omdat die 128mb versie toch weer 64 mb meer heeft, twijfel ik toch welke ik moet kopen.. ik heb ergens gelezen op tweakers dat als je kleiner dan een 21" monitor hebt het geen zin heeft om een 128mb versie te kopen, maar dat je beter af bent met een 64mb.. welke zal ik kopen?? ps: niet zeggen: een 128mb moet je kopen, want als je hem overklokt zit je gelijk aan de snelheid van een 64mb versie, want ik ben niet van plan hem te gaan overklokken. (dat wil niet zeggen dat ik het ooit niet ga doen, maar laten we het ff houden op niet-vergeklokte kaarten) bedankt, mzzl, Twan
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...