Ga naar inhoud

Dual Boot i.c.m. DualScreen


Aanbevolen berichten

Ik heb net een clean install op m'n hd gezet van Win98 en Win2k + nodige ServicePacks en Windows Updates. Ik heb 2 video kaarten in m'n PC zitten een - Abit Siluro MX400 64MB (AGP) met eeh tvout erop.... - S3 Trio 64V2 ?? 4 mb ofsow (PCI) Drivers die ik voor die GF gebruik zijn de nieuwste Detonator drivers (clean install, op beide OS'en (v30.82)) en de drivers die ik voor die s3 gebruik zijn de drivers die ingebakken zitten in Win2k en Win98. Ook heeft mijn mobo, een Epox EP-6VBA, en de Geforce de nieuwste biosen mogen ontvangen! Lang verhaal.... maar nu... het probleem ..... of eigenlijk geen probleem eerder een onhandigheidje..... Als ik wil booten in Win2k dan moet in mijn Mobo Bios de optie "First Display Init" op PCI staan omdat anders Win2k tijdens het booten vast slaat! (dus ik moet booten op die S3 kaart!) Dan werkt hij perfect hoor! Wil ik op Win98 booten dan moet de optie "First Display Init" op AGP staan omdat Win98 anders vastslaat tijdens het booten :-( !!!! (Dus hier moet ik booten via de GF kaart!) Moraal van het verhaal; telkens als switch van OS (Win2k of Win98) dan moet ik eest die "Value" omzetten in mijn Bios anders slaat mijn PC vast tijdens booten!!! Wat ik al zei; alles werkt perfect alleen het moet toch ook zonder die omslachtige bios verranderingen kunnen? Thnx anyway.....
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...