Ga naar inhoud

Help!! Welke videokaart?


Aanbevolen berichten

Ik krijg binnenkort een nieuw systeem, in elk geval bestaande uit een AMD XP 2100+ (of iets trager) op een AOpen AK77 Pro(A) 133 moederbord. Nu heb ik de keuze uit drie videokaarten, die binnen mijn budget vallen. Nu kan ik natuurlijk gewoon de duurste nemen, maar is één van die anderen niet beter/slimmer/handiger/whatever! Ik zie inmiddels door de specificaties de bomen en het bos niet meer, dus ik kan graag wat goed advies gebruiken! Het gaat om de volgende kaarten: [list:5bfff1eb3b]GeForce4 MX440 64Mb DDR + TV-out GeForce4 Ti4200 64Mb + TV-out GeForce3 Ti200 128Mb Matrox G550 32Mb dualhead [/list:u:5bfff1eb3b]
Link naar reactie
Hij zal zijn pc wel bij een bepaalde zaak in elkaar laten zetten, en daar hebben ze alleen keus uit de genoemde kaarten (vermoed ik) 1ste keus bij games: de ti-4200 2de keus de gf3 ti-200 1ste keus (en enigste) bij geen games de Matrox G550 Wat is dat voor moederbord? wat voor chipset zit erop? de naam doe niet veel goed vermoeden (een via kt133(a), en die is toch sterk verouderd) of is het de ak77-333? [url=http://www.tweakers.net/nieuws/21463?highlight=ak77]deze[/url]
Link naar reactie
[quote:ba99b6f27b="igg"]die mx440 heet wel g-force4, maar presteerd niet zo.....afblijven dus... die g550 is leuk als je met 2 monitoren werkt :)[/quote:ba99b6f27b] werken met 2 monitoren wil ook met een Geforce ti 4200 :) je hebt dan alleen maar een dvi converter nodig en als het goed is wordt die meegeleverd maar voor de vraag steller: als je ook nog wat met games wil doen ga dan voor de TI4200, is gewoon een strakke kaart met veel mogelijkheden mocht je keizen voor de G4 koop dan een 128mb versie :D maakt in prijs niet veel uit
Link naar reactie
ja kijk je moet gewoon effe kijken wat je wilt. ik heb gehoord dat de 64 MB sneller is dan de 128 MB. de 128 MB is natuurlijk weer handig voor de zogenoemde future games. en het ligt er ook aan wat je er mee wilt gaan doen he. anders ga je gewoon naar zon computerzaak en daar heb je heus wel mensen die verstand hebben 3d kaarten en dat soort stuff.
Link naar reactie
[quote:63910c5f5a="Slashhead"][quote:63910c5f5a="kajutsa"]ohhh god... niet weer zo'n masterlijk review van slash ;)[/quote:63910c5f5a] hehe, zeker wel :D En om even een sneak peak te geven. Ik heb eindelijk het nut ontdekt van AGP 4X !!!![/quote:63910c5f5a] Niet verklappen he ;) Wanneer verwacht je dat ze het review online hebben staan?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...