Ga naar inhoud

Asus of Leadtek..,,Geforce 4 Ti 4200,,..??


Aanbevolen berichten

Hallo,, Is waarschijnlijk al ZAT keren gevraagd, Welke. Geforce.???? maar binnenkort wil ik dus overgaan op een Geforce 4 Ti 4200,, maar nu weet ikzelf nog niet welke.?? Graag jullie mening of ervaring met onderstaande kaartjes,, Asus V8420 GeForce4 Ti4200, 128MB, DVI, Tv-out 238 €uro Leadtek Winfast A250 LE, GF4 Ti4200,128Mb,TVin/out 249 €uro Alvast Bedankt voor de Info,, mvg JC
Link naar reactie
Asus componten zijn niet TOP... ze zijn goed/ stabiel, maar liggen zeker niet op TOP ;) En je betaalt er BTW erg veel voor (vooral mobo's) Er zijn veel betere merken en vaak zijn ze nog goedkoper ook! Ik zou ook voor de Leadtek gaan... die zijn dacht ik iets goedkoper en hebben een veel betere koeling en dat is erg interessant :)
Link naar reactie
[quote:24ac6dc185="kajutsa"]Ik zou ook voor de Leadtek gaan... die zijn dacht ik iets goedkoper en hebben een veel betere koeling en dat is erg interessant :)[/quote:24ac6dc185] dat zou ik dus ook bijna posten totdat ik de prijzen zag die hij aangaf, als je kijkt zie je dat de asus goedkoper is als de leadtek...
Link naar reactie
Bedankt voor de Info. Volgende week ga ik naar de PC-Discount in Ahoy, en dan zal ik wel zien, denk zelf dat zowel Asus en Leadtek wel goed zijn.? Dus ga ik maar voor de [b:4f05d2e400]laagste Prijs.[/b:4f05d2e400] Zit te denken om dan toch (misschien) gelijk maar een [b:4f05d2e400]Asus/Leadtek Ti4400 [/b:4f05d2e400]te nemen. = +/- 50 €uro duurder,dan de Ti4200 Is het die 50 €uro waard.? Is die Ti-4400 echt een STUK sneller dan de Ti-4200 En heeft het zin in mijn Systeem? Athlon 1400 Mhz + 512MB mvg JC
Link naar reactie
de ti 4400 kan prima in jou systeem. die pc van je is snel zat. de ti 4400 is niet veel sneller dan de ti 4200 maar persoonlijk vind ik het wel de 50 Euro extra waard. ik zelf heb een Ti 4400 en heb er erg veel voorbetaald (435 Euro in April 2002) maar heb daar zeker geen spijt van. als je het kan betalen ga dan voor de ti 4400.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...