Ga naar inhoud

Rare beelden!


Aanbevolen berichten

Weet niet of het hier hoort maar ik zie wel. Bij sommige games zoals midtown madness 2 en michael schumacher kart heb ik last van hele rare beelden! Dikke vlakken door het beeld van textures enzo kan bijna niuks meer van het spel zien. allemaal rare vlakken van gebouwen en wielen die er niet zijn. heb de nieuwste nvidia drivers al geprobeert. zonder success. Mijn systeem staat in mijn sig als pc2. een vriend van me heeft er ook last van bij deze spellen terwijl ze het wel goed horen te doen. hij heeft een geforce 2 32mb. [url]http://members.lycos.nl/Grand_Prix_Riz/raar.jpg[/url]
Link naar reactie
Met de nieuwste detonator drivers is het nog steeds hetzelfde. Heb de videokaart alweer eens teruggezet naar de standaard waarden maar ook zonder resultaat. Op softwaremodus draaid midtown madness 2 wel goed (schokkerig). Zet ik hem dan op hardware begint hij met die rare beelden. op de site van microsoft kon ik geen patch vinden voor midtown. ze kennen wel problemen met videokaarten. Ze verwijzen je dan gewoon door naar de site van de fabrikant waar je de nieuwste drivers moet downloaden.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...