Ga naar inhoud

beste driver voor Asus V7700 pure 32mb


Aanbevolen berichten

hoi, ik heb een paar weken geleden via internet een Asus V7700 pure 32mb videokaart gekocht. Ik heb nu ook windows XP prof geintstalleerd en ik vraag me nu af wat de beste driver voor deze kaart is. Is dat de standaard, waarschijnlijk verouderde driver van Asus, of een nieuwe Detonator driver. Alvast bedankt.
Link naar reactie
'k Heb zelf een V7700 DeLuxe. Daar zaten 5.nogwat drivers van Asus bij. Later heb ik die ge-upgrade naar 6.31c (wederom origineel Asus). Daarnaast heb ik twee keer Detonator drivers geprobeerd (één keer 12.40 ? en die andere weet ik niet meer). Beide keren wist ik niet hoe snel ik de 6.31c moest terugzetten. De instelllingen in de Detonator drivers waren spartaans vergeleken met Asus (bij Detonator heb je een apart programma nodig). Verder was je de automatische correctie (gamma, kleur, helderheid, etc.) per systeem (D3D, OpenGL en video) kwijt. En last but not least, de kwaliteit was ronduit beroerd vergeleken met de Asus drivers, in ieder geval met D3D. En snelheidswinst ? Voor die paar % hoef je echt geen Detonator te pakken, je merkt het verschil toch niet. De spellen zelf optimaal instellen geeft vaak meer resultaat. Gewoon de originele Asus drivers (6.31c) pakken. Die voldoen prima.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...