Ga naar inhoud

probleem: De fan van mijn 3dkaart wil niet draaien


Aanbevolen berichten

Ik heb een gisteren een Geforce 256 DDR 32mb gekregen van een vriend want hij had een nieuwe gekocht. Hij doet het best goed maar hij word gigantisch heet want de fan van de koeling wil niet draaien. Ik heb de kogelager al gesmeerd. Ik heb hem al nagekeken op los kontakt maar niets gevonden. kan iemand me helpen. Alvast bedankt
Link naar reactie
Ik heb het anders gedaan, ik had nog een processorfan liggen. Ik moest even het koelblok iets bijzagen maar daarna paste hij er perfect op. Die koeler moest wel op de harde schijf aansluiten. Maar nu blijft hij tenminste wel koel. En Steve als je slim bent zou ik een nieuwe fan monteren want net zo goed draait de fan zonder dat jij het weet het een keertje niet en dat is jammer van je kaart. :(
Link naar reactie
Wel, eigenlijk zitten er gaten in m'n videokaart die dienen om zo'n heel grote heatsink te bevestigen. Maar bij mij zit er een heatsink op die enkel de GPU zelf bedekt. Dus heb ik de 80 mm fan op die heatsink gezet, en bevestigd met zulke plastic bandjes (ge kent dat wel, kunt ge 1x vastmaken, en om ze terug los te krijgen moet ge knippen) door die gaatjes.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...