Ga naar inhoud

schoonmaken v. Monitor


Aanbevolen berichten

Probeer het eerst met een zachte stofdoek, normaal wrijven. Als dat niet lukt, met een klein beetje water. Iiyama raadt bij sterkte verontreiniging Screen99 aan. Andere middelen moet je niet gebruiken; Glassex bv. vernielt de coating van veel moderne monitoren. En gebruik alleen een schone, zachte doek. Papieren zakdoekjes schijnen al krassen te kunnen veroorzaken, als je sommige verhalen moet geloven.
Link naar reactie
[quote:4383b81aca="BrigitteW"]Probeer het eerst met een zachte stofdoek, normaal wrijven. Als dat niet lukt, met een klein beetje water. Iiyama raadt bij sterkte verontreiniging Screen99 aan. Andere middelen moet je niet gebruiken; Glassex bv. vernielt de coating van veel moderne monitoren. En gebruik alleen een schone, zachte doek. Papieren zakdoekjes schijnen al krassen te kunnen veroorzaken, als je sommige verhalen moet geloven.[/quote:4383b81aca] Damn, ik gebruik altijd Glassex :( Kan dat echt kwaad?? Ik heb een Phlips 109S
Link naar reactie
Philips? dan is het goed ;) (Trouwens: de Samsung 17Gli gaat ook in de dreft allesreiniger-beetje rekening mee houden met het licht-) voor [color=green:29589b29f1][size=24:29589b29f1]TFT's[/size:29589b29f1][/color:29589b29f1] is geloof ik schuim verkrijgbaar. Glassex heeft als bijkomend nadeel dat er een laagje van achter blijft dat vuil vasthoudt.
Link naar reactie
[quote:aab3f4de28="Slashhead"]Beste is idd Screen99 zoals BrigitteW aangeeft. Ik gebruik het zelf ook en het houdt tevens de anti reflectie coating intact. Wat je voor TFT's moet gebruiken weet ik ook niet. Dat schuim spul is toch alleen voor plastic onderdelen van je PC zoals toetsenborden e.d.?[/quote:aab3f4de28] Waar is dar screen99 verkrijgbaar?
Link naar reactie
Plak [url=http://www.google.com/search?hl=nl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&safe=off&q=how+to+clean+lcd&btnG=Google+zoeken&lr=]Google [/url] ook maar in de faq ;) (op m'n werk heb ik een pyama3817(ofzoiets) die eerst met een gewoon vaatdoekie werd afgenomen :x . Nu gebruiken ze er iets speciaals voor(naar volle tevredenheid-morgen eens vragen-) [quote:11c91bb7f5="Marcel de Reus"] Waar is dat screen99 verkrijgbaar?[/quote:11c91bb7f5] [url=http://www.google.com/search?hl=nl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&safe=off&q=%22screen+99%22&btnG=Google+zoeken&lr=lang_nl]Screen 99[/url] (Google)
Link naar reactie
Mm mycom zit idd wel in de buurt. Maar waarom :roll: ??? Ik kan moeilijk elke website van elke computerzaak afzoeken om te kijken of ze het hebben :? En Mycom is wel de laatste waar ik had gekeken omdat ze daar meestal stervensduur zijn. Iig bedankt, ik ga het maar es halen na mijn vakantie want die monitor moet nog alnger mee.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...