Ga naar inhoud

Advies videokaart nodig..


Aanbevolen berichten

Ik mag meedoen aan de beta test van het nieuwe spel van Westwood: Earth and Beyond. Vind ik errug leuk, maar echt veel spelletjes speel ik niet en dus heb ik een videokaart die hier ook niet zo geschikt voor is (een Matrox G450 eTv). Voor de beta versie worden nog niet veel kaarten ondersteund. Zoals Westwood het verteld: 'Currently, only Nvidia G-force class and higher and ATI Raedon class and higher are supported for Earth & Beyond. More videocard chipsets will be added to the supported list as the test continues, but for now, these are the only chipsets that are supported.' De kaart moet in elk geval DirectX 8.1 ondersteunen. Ik wil zo'n 150 tot 200 euro uitgeven, maar ik heb dus geen idee wat de beste kaarten in deze prijsklasse zijn die aan de eisen voldoen. Omdat ik doorgaans vooral veel met gewonen applicaties werk stel ik een goede 2d weergave ook errug op prijs.. Daarnaast nog een subvraagje: ik draai Windows XP Pro. De DirectX ondersteuning is daarop gewoon aanwezig? Hopelijk hebben jullie wat advies voor mij! Thx! Elja
Link naar reactie
[quote:5e222cd17a="Elja Trum"]Voor de beta versie worden nog niet veel kaarten ondersteund. Zoals Westwood het verteld: 'Currently, only Nvidia G-force class and higher and ATI Raedon class and higher are supported for Earth & Beyond. More videocard chipsets will be added to the supported list as the test continues, but for now, these are the only chipsets that are supported.' De kaart moet in elk geval DirectX 8.1 ondersteunen. Ik wil zo'n 150 tot 200 euro uitgeven, maar ik heb dus geen idee wat de beste kaarten in deze prijsklasse zijn die aan de eisen voldoen. Omdat ik doorgaans vooral veel met gewonen applicaties werk stel ik een goede 2d weergave ook errug op prijs.. Daarnaast nog een subvraagje: ik draai Windows XP Pro. De DirectX ondersteuning is daarop gewoon aanwezig? Hopelijk hebben jullie wat advies voor mij! Thx! Elja[/quote:5e222cd17a] hoi, gezien je budget en eisen kan je keizen uit een TI 4200 of een ATI 8500 de 2d van de ATI schijnt beter te zijn, maar dat weet ik niet zeker, misschien dat iemand anders je daar meer over kan vertellen XP-pro heeft standaard DirectX 8.1 geinstalleerd staan, dus dat is geen probleem oeps linkje verheten :) http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/49
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...