Ga naar inhoud

-= Radeon Topic deel 9 =-


Aanbevolen berichten

  • Reacties 187
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:ef3b16a76e="SkinnerEd"]Dat hou jij niet vol, als ik dadelijk van de daken af ga schreeuwen hoe geweldig de R9700 wel is En het zal mij benieuwen op de NV30 het dit jaar nog maakt kwa release.[/quote:ef3b16a76e] Jij wilt ze toch allebei gaan kopen? Als je de specs van beide kaarten bekijkt, welke kaart denk je dan dat het langste in je pc mag verblijven? Afgezien van het feit dat de R9700 waarschijnlijk eerder komt. Volgens mij is de NV30 het wachten wel waard als je niet beide kaarten wilt kopen. :)
Link naar reactie
[quote:75db83311b="SkinnerEd"][quote:75db83311b="Overclocker@15"]volgens mij heeft iemand hier teveel geld :x[/quote:75db83311b] Nee hoor, dat gaat allemaal op ;)[/quote:75db83311b] :lol: Als het opgaat heb je nooit teveel ;) wacht maar tot ie eindelijk eens op zich zelf woont, een vrouw en 5 á 6 kids heeft om te voeden, dat zal er wel wat minder geld naar de videokaarten gaan :roll: ;)
Link naar reactie
[quote:511817f497="hjs"][quote:511817f497="SkinnerEd"][quote:511817f497="Overclocker@15"]volgens mij heeft iemand hier teveel geld :x[/quote:511817f497] Nee hoor, dat gaat allemaal op ;)[/quote:511817f497] :lol: Als het opgaat heb je nooit teveel ;) wacht maar tot ie eindelijk eens op zich zelf woont, een vrouw en 5 á 6 kids heeft om te voeden, dat zal er wel wat minder geld naar de videokaarten gaan :roll: ;)[/quote:511817f497] Verschrikkelijk hjs, ik moet er niet aan denken 5 of 6 kinderen en dan zeker zo'n grote stationcar met van die stickers tegen de ramen hahaha ;) en pa die dat braaf als een goeie lobbes over zich heen moet laten gaan.
Link naar reactie
Ik ga zeker de Radeon 9700 kopen, met een heel nieuw systeem eraan vast :D. Lijkt me echt een topkaart, vooral van wat ik op internet heb gelezen over de benchmarks in 3Dmark en de performance in UT2003 :o. Ik lees zometeen ff het hele "Radeon deel 8" topic door, op zoek naar clues over de releasedate van de NV30. Als dat ding vroeg genoeg uitkomt, wordt het nog een moeilijke keuzen om daar een paar weken op te wachten of niet... maar goed da's offtopic ;).
Link naar reactie
[quote:a703a095b9="SkinnerEd"] Verschrikkelijk hjs, ik moet er niet aan denken 5 of 6 kinderen en dan zeker zo'n grote stationcar met van die stickers tegen de ramen hahaha ;) en pa die dat braaf als een goeie lobbes over zich heen moet laten gaan.[/quote:a703a095b9] Tja, als ik het goed heb ben je ook een 30tigger, dus wie weet kom je a.s. weekend in een uitgaansgelegenheid wel de vrouw van je dromen tegen, maar helaas, ze heeft al een paar kids ;) Kun je ook een Renault, shithoe heet dat ding nu, geen espace maar die ff kleinere gezinsauto kopen :roll:
Link naar reactie
[quote:793e5685be="hjs"][quote:793e5685be="SkinnerEd"] Verschrikkelijk hjs, ik moet er niet aan denken 5 of 6 kinderen en dan zeker zo'n grote stationcar met van die stickers tegen de ramen hahaha ;) en pa die dat braaf als een goeie lobbes over zich heen moet laten gaan.[/quote:793e5685be] Tja, als ik het goed heb ben je ook een 30tigger, dus wie weet kom je a.s. weekend in een uitgaansgelegenheid wel de vrouw van je dromen tegen, maar helaas, ze heeft al een paar kids ;) Kun je ook een Renault, shithoe heet dat ding nu, geen espace maar die ff kleinere gezinsauto kopen :roll:[/quote:793e5685be] Ik heb niks tegen kids hoor,.. integendeel, aan een vriendin wordt gewerkt ;) Btw, ik heb de R9700 gepréorderd :) Maar het gaat nog wel 4 of 5 weken duren 19 sept staat hij nou op.
Link naar reactie
[quote:948d38cf2e="SkinnerEd"][quote:948d38cf2e="hjs"][quote:948d38cf2e="SkinnerEd"] Verschrikkelijk hjs, ik moet er niet aan denken 5 of 6 kinderen en dan zeker zo'n grote stationcar met van die stickers tegen de ramen hahaha ;) en pa die dat braaf als een goeie lobbes over zich heen moet laten gaan.[/quote:948d38cf2e] Tja, als ik het goed heb ben je ook een 30tigger, dus wie weet kom je a.s. weekend in een uitgaansgelegenheid wel de vrouw van je dromen tegen, maar helaas, ze heeft al een paar kids ;) Kun je ook een Renault, shithoe heet dat ding nu, geen espace maar die ff kleinere gezinsauto kopen :roll:[/quote:948d38cf2e] Ik heb niks tegen kids hoor,.. integendeel, aan een vriendin wordt gewerkt ;) Btw, ik heb de R9700 gepréorderd :) Maar het gaat nog wel 4 of 5 weken duren 19 sept staat hij nou op.[/quote:948d38cf2e] waar dan??
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[img:6a2786804b]http://www.club-3d.nl/files/picO1.jpg[/img:6a2786804b] Club3D announces the release of the ATI Radeon 9700 PRO by the end of August. At a glance: Fastest 3D gaming performance with next-generation VPU architecture Complete DirectX 9.0 support for unprecedented realism and sophisticated visual effects SMOOTHVISION 2.0 technology provides new levels of image quality with advanced full-scene anti-aliasing (FSAA) and anisotropic filtering Revolutionary new video features including VIDEOSHADER and FULLSTREAM technologies Features 128MB DDR memory accelerates the latest 3D games 256 bit memory interface removes hardware performance bottleneck and provides end users with faster 3D graphics
Link naar reactie
driverheaven.net [color=darkblue:fc85751c25]A friendly anonymous teaser here from a very good website that currently is reviewing a 9700...Due to NDA I can't state which website this is, but I can tell it is a good reliable one. The NDA is up on soon so you can then see which website this is from DungeonSiege which is a CPU limited game and benchmark... Dungeon Siege 4X AA + 16X quality (Trilinear) aniso @ 1600x1200x32 very nearly double an 8500's NORMAL (i.e. No AA, no Aniso) FPS [/color:fc85751c25]
Link naar reactie
[quote:921e107178="hjs"]driverheaven.net [color=darkblue:921e107178]A friendly anonymous teaser here from a very good website that currently is reviewing a 9700...Due to NDA I can't state which website this is, but I can tell it is a good reliable one. The NDA is up on soon so you can then see which website this is from DungeonSiege which is a CPU limited game and benchmark... Dungeon Siege 4X AA + 16X quality (Trilinear) aniso @ 1600x1200x32 very nearly double an 8500's NORMAL (i.e. No AA, no Aniso) FPS [/color:921e107178][/quote:921e107178] Ik heb het gelezen, het schijnt met 60 fps te lopen, dat geld ook voor UT2003 in dezelfde res en filtering!!! en dan nog in Antalus ook :o
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...