Ga naar inhoud

17 inch monitor


Aanbevolen berichten

Mijn oude monitor heeft het begeven en dus moet ik een nieuwe aanschaffen. Ik heb een paar computerzaken bezocht mijn maar wordt horensdol van alle mooie (en tegenstrijdige) verkooppraatjes aldaar. Wie kan mij een goed advies geven over mijn nieuw aan te schaffen monitor. Ik wil een "gewone" 17 inch CRT monitor met als maximum bedrag € 350. Wellicht van belang: Ik heb een een Pentium 3 800 met en een Prophet II MX videokaart. Zelf had ik m'n oog laten vallen op de LG Flattron 795FT, heeft iemand wellicht ervaring met deze monitor. Verder werkt volgens een van de verkopers die ik sprak Iiyama niet meer met "steundraadjes". Is dit werkelijk zo? Bedankt voor de adviezen.
Link naar reactie
Hallo,, Heb Gisteren een 19" Iiyama [i:0ba40da5a0]Vision Master Pro 452 [/i:0ba40da5a0] gekocht, voor [b:0ba40da5a0]389 €uro[/b:0ba40da5a0]..Zo Plat als het maar kan en zo helder als een ?? echt een Super scherm.!! Als je p.z. een 17" wilt is dit ook een Topper Iiyama HM703UT VisionMaster Pro413,17"Diamondtron [b:0ba40da5a0]318 €uro..[/b:0ba40da5a0] kijk eens op www.Iiyama.nl En anders heb ik deze nog Te Koop voor je: [b:0ba40da5a0]Zeer Mooie 17 Inch. Monitor Hewlett Packard ( D2807A) [b]100 €uro[/b:0ba40da5a0][/b] mvg JC
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...