Ga naar inhoud

video signaal splitten..


Aanbevolen berichten

[quote:728fc9fca9="Sikkens_Software"]sorry voor de onduidelijkheid.. ik bedoelde eigenlijk video signaal voor een monitor.. als je dualhead hebt kun je dan ook je bureablad verdelen over 2 monitoren. of moet je daar speciaal weer een dure geforce 4 ti met nview voor hebben.. ik zoek een beetje een budget oplossing..[/quote:728fc9fca9] Ik had het even niet goed gelezen :oops: Je kunt met een VGA splitter alleen een clone maken. Dit houdt in dat beeld 1 een aziatisch product is ;) van beeld 2. Wil je een breder werkblad dan moet je een grafische kaart kopen met dual VGA mogelijkheden, deze mode heet extended desktop. Dit kan dan in vertikale of horizontale richting. Goedkope kaarten met deze functie zijn de Matrox G550 en Radeon 7500 en sommige GeFOrce 4MX440 kaarten. Gainward heeft ze wel. Check www.hastec.nl Van alle drie de kaarten zijn ook versies zonder dual VGA dus let daar op bij aanschaf. Een ander goedkoop alternatief is SIS Xabre 440. Ik heb daar nog niet mee gewerkt. Club3D ( www.club-3d.nl )maakt deze kaarten. Wil je high-end gaan koop dan een Matrox Parhelia, heerlijke kaart.... :P :P :P :P :P
Link naar reactie
zover had ik ook nog niet doorgedacht slashhead.. stel je zit gewoon een spelletje te spelen bijv.. een oud spelletje zoals transport tycoon.. zou dan het beeld uitgerekt worden over 2 monitoren zonder dat je 'meer' ziet. ik hoop dat dit duidelijk is BTW VGA signaal dat was het kwam er niet meer op :oops: bedankt..
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...