Ga naar inhoud

DVI uitgang


Aanbevolen berichten

Ik heb enige tijd een Dell Demension 8200 met een LTF scherm (type 1702). De videokaart heeft [u:d1d4596213]geen[/u:d1d4596213] digitale uitgang maar analoog. Omdat ik vaak digitale foto's in Powershop bewerk lijkt het mij beter om een videokaart te hebben met een digitale uitgang (kwaliteit beter). Ik speel geen spelletjes op de computer dus met die prestaties behoeft geen rekening te worden gehouden. Is een andere kaart (digitale uitgang) beter? :o
Link naar reactie
eff kijken of ik de vraag begrijp.. je hebt een normale "monitor" uitgang maar je wil graag weten of een DVI uitgang beter is.. hmmz... ik hebt zelf een geforce 3 ti 500 met analoog en dvi uitgang.. over de kwaliteit van een dvi uitgang weet ik "jammer genoeg" weinig.. Als deze al beter is dan kun je tegenwoordig bijna alle kaarten kopen omdat op iedere moderne video kaart meestal een dvi uitgang zit.
Link naar reactie
[quote:14b54ff002="de-78"]weten jullie ook iets over tv-uitgang. Ik heb een asus v3800 met tv in-out en heb deze aangesloten op de televisie. Ik krijg wel geluid maar geen beeld. tvtool heb ik ook al geprobeerd!!! HELLUP[/quote:14b54ff002] Misschien verkeerde draad :evil: (kijk voor nieuwe drivers voor die kaart en zoek in de driver een optie om het beeld op de TV te zetten) BTW, welke chip zit op een asus v3800??
Link naar reactie
[quote:dee4aff3da="hijss"]Ik heb enige tijd een Dell Demension 8200 met een LTF scherm (type 1702). De videokaart heeft [u:dee4aff3da]geen[/u:dee4aff3da] digitale uitgang maar analoog. Omdat ik vaak digitale foto's in Powershop bewerk lijkt het mij beter om een videokaart te hebben met een digitale uitgang (kwaliteit beter). Ik speel geen spelletjes op de computer dus met die prestaties behoeft geen rekening te worden gehouden. Is een andere kaart (digitale uitgang) beter? :o[/quote:dee4aff3da] Het gebruik van een DVI aansluiting is aan te bevelen. Maar de verbinding is niet zodanig dat het zinvol is om alleen daarvoor een nieuwe videokaart aan te schaffen. Moet je toch een nieuwe kies dan voor een Matrox G550 DVI.
Link naar reactie
[quote:17fc41ca26="de-78"]weten jullie ook iets over tv-uitgang. Ik heb een asus v3800 met tv in-out en heb deze aangesloten op de televisie. Ik krijg wel geluid maar geen beeld. tvtool heb ik ook al geprobeerd!!! HELLUP[/quote:17fc41ca26] Zorg dat je kaart op PAL staat en dat je kiest voor samengestelde Video (Composiet). Ondersteund je TV S-video dan moet je die instelling gebruiken. En WTF is ook alweer een v3800 TNT2 ofzoiets?
Link naar reactie
Ga naar www.Guru3d.com/files en download daar de laatste nVidia detonator drivers. DIt is voor winXP iets als 30.82 ofzo. Eenmaal geinstalleerd moet je nar je config scherm gaan, beeldschermeigenschappen, tabblad instellingen daar klikken op het vakje geavanceerd. Dan kom je een tabblad tegen waarop uitvoer apparaat staat. Daar vink je de TV aan en zorg dat die op composiet komt te staan. Sluit de kabel van de PC aan op de SCART van de TV. Lees #$% de FAQ !!! Jij moet zo'n scherm krijgen als bij de GF3. Dus kijk daar ff naar. Je monitor wordt zwart als je de TV selecteerd, het beeld gaat dan over naar de TV.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...