Ga naar inhoud

welke kaart moet ik aanschaffen?


Aanbevolen berichten

mischien kan iemand van jullie mij over de streep trekken... Ik wil een nieuwe videokaart aanschaffen en zit daarbij te denken aan een Geforce 4 Ti 4200, echter weet niet of mijn systeem er voldoende geschikt voor is. Wil tot €250,= uitgeven. Heb een Athlon 1400, ASUA A7A 266 moederb, 256 mb DDR 2100, 30 gb hd 5400, win98se. Videokaart is nu Geforce 2MX 400, 64 mb. Ben een spelletjes freak tot nu toe loopt alles redelijk op GTA3 na. Kijk al uit naar Colin Mcrea Rally 3, en vermoedt dat mijn huidige kaart daar problemen mee gaat krijgen. NB is het trouwens dan ook aan te raden een extra koeler te plaatsen? alvast bedankt
Link naar reactie
De GeForce 4 ti 4200 is een prima kaart voor dat systeem. en met die games die jij wil spelen zeker een aanrader. zeker voor Colin Mcrea Rally 3 heb je aan een GeForce 4 ti 4200 veel meer dan aan een GeForce 2 mx Ik zou wel gaan voor een 128mb versie van de ti4200. beetje op de toekomst gericht. mijn moto: een 128mb kaart kun je overklokken bij een 64mb kaart kan je geen 64mb bijplakken. kijk eens voor een Leadtek ti 4200 128mb op www.tweakers.net/pricewatch die kan je vast wel voor 250 euro kopen ergens. de Athlon 1400 is een hete jongen. samen met de ti 4200 kan dat een hoop hitte veroorzaken. misschien aan te raden om een Case fan extra te plaatsen in je kast. zo´n case fan heb je al voor zo´n 7 euro.
Link naar reactie
de MSI 4400 lijkt me een goede kaart.......... Dacht later, laat ik het beter aanpakken en er tevens een snellere CPU bij te nemen. Maar nu blijkt mijn mobo (ASUS A7A266) maar tot Athlon 1400 te ondersteunen. Dit systeem is nog geen jaar oud en om nu al een nieuwe pc aan te schaffen vind ik ook al zowat. Mischien verstandiger om naar nieuw mobo, CPU en videokaart te kijken, maar welke gezien de razendsnelle ontwikkelingen.. in ieder geval bedankt voor de reacties
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...