Ga naar inhoud

TV-OUT help!


Aanbevolen berichten

Hey, Ik heb alle kabels liggen en als ik dan de pc wil aansluiten op de tv dan lukt dat alleen via tv-tool. Als ik op de pc naar beeldschermeigenschappen ga en dan instellingen -> geavanceerd kan ik bij een tabblad kiezen voor analoog of tv. Kies ik dan voor tv en druk op OK dan krijg ik nog geen beeld op tv, het springt zelfs vanzelf weer terug naar analoog. Ik heb een NVidea TNT 2 64MB. Iemand een idee hoe ik er voor kan zorgen dat ik wel beeld krijg op de tv...?
Link naar reactie
He kan zijn, bij mij toch zo dat als je van monitor naar tv gaat de monitor mee uitvalt en het beeld op tv werkt.Hier moet je dan dat binnen de 15 sec bevestigen of je het beeld op tv wilt blijven behouden. Mijn tv kan ik immers niet zien waar de computer staat en alvorens ik daar was sloeg het beeld weer om naar de monitor!! (Heeft wel evn geduurd eer ik dat door had)
Link naar reactie
-Weten ze wel wat FAQ betekent? -Als newbs vragen van andere newbs gaan beantwoorden, is het hek van de dam. -Eerst heette de faq faq:tv-out; toen mocht iedereen er ineens in posten... structuur dus(Videokaarten, drivers, 3D, flatscreen, TFT, tv-out= 6 faqs) en dan slotjes en botweg verwijzen :evil: :lol: btw de titel van Sticky: FAQ valt niet echt op
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...