Ga naar inhoud

Heb eindelijk een Parhelia


Aanbevolen berichten

:lol: Moet zeggen dat het een leuke kaart is. Ik heb nog niet veel kunnen/willen testen in deze tropische temperaturen maar het valt wel op dat de kaart de snelheid mist van de GF4Ti. Nu is dat niet direct een probleem, maar ik had toch van de nature test in 3DMark2001 meer vuurwerk verwacht. Qua snelheid is de kaart te vergelijken met een GF3. Ik wil ook de fly-over van Serious SAM 1 testen met de Parhelia om te kijken of de kaart werkelijk zo goed is als men zegt. Tot nog toe heb ik behalve met de Voodoo 5 5500 hevige texture aliasing gehad. Ben benieuwd of de Parhelia net zo goed is.
Link naar reactie
Man ik heb em een maand gehad ;) Zorg dat je bij Q3 engines openGL extensies aanzet, ook in SS2 wordt de kaart niet volgens een goed profiel herkend. Down NWO om te kijken hoe snel hij ook kan zijn, ik heb er 4 weken mee gespeeld :) edit, ik zet echt de meest lijpe typo's zeg :(
Link naar reactie
Ik moet zeggen dat ik die FAAx16 wel in het echt zou willen zien. en de Reef demo was edward ook al ethousiast over. btw. New World Order (NWO) waar edward het in zijn post over heeft kan je als demo dowloaden @ www.spelletjesgarnaal.be mmm.. tijdens het testen van de bovenstaande link kom ik er achter dat die site tijdelijk "under construction" is. dan moet je maar op File planet loeren.
Link naar reactie
http://www.p3int.com/downloads_NWO_MP_Beta_Mirrorpage.asp btw, je kan waarschijnlijk alleen door het level lopen en niet goed online spelen, ook het geluid is buggy Gebruik fraps op www.fraps.com om je frames mee te testen. Max Pijn loopt ook erg lekker op de Parhelia evenals AVP2, Renegade, Ballistics en JK2, (voor JK2 moet je mijn instructies gebruiken, moxht je die testen, SOF2 gaat ook redelijk, heb je ook instructie voor nodig ;) Het is een heel verhaal, maar het baat wel, dus mocht je die testen.. Oj, ik heb de mijne verkocht, is mis toch teveel de rauwe snelheid en aniso performance.., maar met gemengde gevoelen, nog nooit liep een spel zo zonder hickups, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, het is traag maar gelijkmatig traag, de drivers en hardware zijn vet, helaas te weinig snelheid..
Link naar reactie
[quote:8577e33693="egslim"]Ze proberen niet eens de indruk van een eerlijk oordeel op te houden :D Ben benieuwd hoe dat ding reageert op een R300... Even een andere mogelijkheid, wordt de Parhelia misschien aangezien voor een G400 o.i.d., en zou dat in deze verhouding passen?[/quote:8577e33693] Ze maken er een Generic VGA van. ATImach64 :roll:
Link naar reactie
[quote:fc77193c30="SkinnerEd"] Max Pijn loopt ook erg lekker op de Parhelia evenals AVP2, Renegade, Ballistics en JK2, (voor JK2 moet je mijn instructies gebruiken, moxht je die testen, SOF2 gaat ook redelijk, heb je ook instructie voor nodig ;) [/quote:fc77193c30] Ik heb Serious SAM in ExtremeGFX mode getest (add-on) en moet zeggen dat dat er wreed uit ziet. Er wordt dan Quad Texturing gebruikt. Verder heb ik Comanche 4 getest en CodeCreatures. Die laatste doet het echt veel te traag. Ik heb nog gekeken naar een update van de engine voor de Parhelia maar helaas noppes...
Link naar reactie
[quote:69f47af91d="Slashhead"]De anisotropische filtering werkt niet lekker. Hij blijft hangen op 2taps !!! Lijkt me een driver probleem. Als ik naar de plaatjes van Anand kijk zegt hij dat de Parhelia 16x doet !!! Maar dat kan helemaal niet volgens mij. Iemand iets gehoord over een Aniso probleem van de Parhelia ?[/quote:69f47af91d] Valt me tegen van je dat je dat nog niet weet ;) Matrox aniso is voor tot 2x beperkt in de driver, waarschijnlijk om performanceredenen, zie murc, daar moet je echt wat meer lurcen, boordevol tips
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...