Ga naar inhoud

videokaart


Aanbevolen berichten

Precies wat Kajutsa zegt. de GeForce 4 ti 4200 is o.a door zijn geheugen bandbreedte bezuinigende technieken en extra Vertex shader unit een stuk sneller dan de GeForce 3 ti 200. de GeForce 3 ti 200 heeft overigens een 175mhz core en de GeForce 4 ti 4200 250mhz. geheugen van de GeForce 3 ti 200 128mb draait op 400mhz en de GeForce 4 ti 4200 64mb op 550mhz ik weet niet hoe je aan die 350mhz komt. :-?
Link naar reactie
idd ramdac is het zelfde qua snelheid. nu je het over 2d heb daar valt ook nog wat over te zeggen. de 2d van een GeForce 4 is een stuk beter dan dat va een GeForce 3. Ik kan het weten ik heb een Asus V8200 GeForce 3 "classic" gehad en heb nu een Leadtek GeForce 4 ti 4400 de 2d LP filters zijn een stuk beter op de GeForce 4. dus qua 2D is de GeForce 4 ook nog eens een betere keuze, maar je was al overtuigd :)
Link naar reactie
denk het wel ja ;) nee maar echt ff serieus ik heb een GeForce 2 Ultra gehad en een GeForce 3 en nu dan een GeForce 4 maar ik zie heel erg goed het verschil. ik hoef er niet eens moeite voor te doen om het te zien. direct na het opstarten voor de eerste keer met me gf4 zag ik het aan me buraublad. ik had daar een erg mooi JPG plaatje als bureaublad en die was ineens haar en haar scherp. Als je dat verschil niet opviel bij jou dan is er echt iets mis met je waarnemings vermogen.
Link naar reactie
ah oh... nu heb ik geen vertrouwen meer in mezelf hoor ;) Maar ik moet zeggen dat mijn avatar bijvoorbeeld wel wat duidelijker is ja, omdat hij vrij donder is zie je hem niet erg goed/ scherp. Met de GF4 wel :D Helemaal leuk als hem bijv. bekijk vanuit onze P1 met een 2MB videokaart erin... dan zie ik alleen een paar ogen :)
Link naar reactie
[quote:a1bcb051c3="kajutsa"]Ziet hij hetzelfde eruit als op je eigen pc (incl. GF4 ;) )? Lijkt me sterk... BTW. de monitor is een 15" Philips en is een redelijk schermpje :)[/quote:a1bcb051c3] dat zei ik ook niet. ik zei dat ie er normaal uitzag. mijn eigen pc ligt nu tijdelijk ff uit elkaar ivm defect mobo
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...