Ga naar inhoud

Reset to defaults IIyama Vision Master


Aanbevolen berichten

Hoi. Ik heb een IIyama Vision Master Pro 512. Mooi bakkie op zich maar ik ben niet echt tevreden over het beeld. Wel met de kleuren en de helderheid, de scherpte, maar niet met de manier waarop het op de monitor staat. Terwijl de linkerkant van het beeld mooi recht van boven naar beneden staat, zit er bij de rechterkant wel een verschil van een halve centimeter van boven naar beneden en staat die zijde van het beeld dus helemaal scheef. Bovendien moet ik vrij regelmatig de breedte instellingen aanpassen als de monitor uit is geweest, terwijl voordat de monitor aan ging hij toch echt perfect breed was afgesteld. Vooral het eerste probleem is erg irritant. Ik heb al van alles geprobeerd met Kussen, Trapezium en zo voort. Maar het lukt niet het goed te krijgen. Nu heb ik onderhand al aardig in het OSD zitten roeren en ik wil eigenlijk wel eens terug naar de instellingen zoals die waren toen de monitor uit de fabriek kwam. Kijken of die wel goed zijn. Is dit mogelijk? ZIt er een resetfunctie op zo een monitor of is er een truc voor? In het OSD kan ik die functie namelijk niet ontdekken. Iemand misschien ook nog een idee voor het andere probleem? mvrgroet Edmond
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Nou eindelijk mijn nieuwe pc echt in gebruik en de Vision Master Pro 512 willen resetten, maar helaas, geen - of + knop hier. Onderaan zitten alleen een MENU een VIDEO 1/2 en een knop om keuzes naar boven, onder, links of rechts te maken. Iemand een idee of je ook deze monitor kunt resetten? mvrgroet Edmond
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...