Ga naar inhoud

Nieuwe game engines


Aanbevolen berichten

Ik zag dat de vorige gesloten was, dus ik wil bij deze er weer eentje openen, omdat dit eigenlijk het gene is waar het om draait bij videokaarten. Hier nog een leuk screenie van Oblivian Lost, de 1e dx9 game: [img:5ab5c87b7f]http://www1.giga.de/medien/bild/fotostory/151224fotostory.jpg[/img:5ab5c87b7f] [img:5ab5c87b7f]http://www1.giga.de/medien/bild/fotostory/151226fotostory.jpg[/img:5ab5c87b7f] [img:5ab5c87b7f]http://www1.giga.de/medien/bild/fotostory/151232fotostory.jpg[/img:5ab5c87b7f] [img:5ab5c87b7f]http://www1.giga.de/medien/bild/fotostory/151231fotostory.jpg[/img:5ab5c87b7f] Mooie wolken niet ;)
Link naar reactie
DOOM 3 (blues news) [img:9caffb181a]http://slashhead.homestead.com/files/temp/Doom31.jpg[/img:9caffb181a] [img:9caffb181a]http://slashhead.homestead.com/files/temp/Doom32.jpg[/img:9caffb181a] Ik vind toch de polycount van de models te laag. Het is me allemaal nog te rechtlijnig en hoekig.
Link naar reactie
Nu de Radeon 9700 en de NV30 straks ook goede multisampling FSAA technieken hebben zal FSAA denk ik niet echt een probleem worden met Doom 3. Doom 3 draait volgens Carmack (meende ik ergens gelezen te hebben) al heel goed op een Radeon 8500. Wel is het jammer dat ID gebruik heeft gemaakt van het Alpha kanaal waardoor 10bits graphics van de Radeon 9700 en Matrox Parhelia niet zal werken.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...