anoniem Geplaatst: 28 juli 2002 Delen Geplaatst: 28 juli 2002 Ik zag dat de vorige gesloten was, dus ik wil bij deze er weer eentje openen, omdat dit eigenlijk het gene is waar het om draait bij videokaarten. Hier nog een leuk screenie van Oblivian Lost, de 1e dx9 game: [img:5ab5c87b7f]http://www1.giga.de/medien/bild/fotostory/151224fotostory.jpg[/img:5ab5c87b7f] [img:5ab5c87b7f]http://www1.giga.de/medien/bild/fotostory/151226fotostory.jpg[/img:5ab5c87b7f] [img:5ab5c87b7f]http://www1.giga.de/medien/bild/fotostory/151232fotostory.jpg[/img:5ab5c87b7f] [img:5ab5c87b7f]http://www1.giga.de/medien/bild/fotostory/151231fotostory.jpg[/img:5ab5c87b7f] Mooie wolken niet ;) Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 juli 2002 Ziet er strak uit, net echt. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 juli 2002 ziet er mooi uit, goeie detail :D Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 juli 2002 Ziet er idd erg goed uit. reden te meer om een Radeon 9700 of een NV30 te kopen :) Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 juli 2002 NOLF 2, met een mooie AK47: edit; damn, shack houd niet van deeplinken. http://www.shacknews.com/screens.x/nolf2/No+One+Lives+Forever+2/1/072602 Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 juli 2002 Lekker eerlijk een AK47 tegen iemand met een sabel :wink: mooie Gfx idd. irritant dat sommige site houden er niet van als je die plaatjes post op een ander website. THG en Anandtech laten het ook niet meer toe :cry: Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 29 juli 2002 Mooie GFX, en idd lekker eerlijk :D Bij anand kan deeplinken toch nog wel btw? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 29 juli 2002 Nee dat kan niet meer kijk maar: [img:34a32a6d66]http://images.anandtech.com/reviews/monitor/samsung/191t/45mo-s.jpg[/img:34a32a6d66] oops. wel dus.. ik dach dat het niet meer kon Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 29 juli 2002 Told you so ;) Daarom link ik dus altijd bench plaatjes bij AT vandaan, dan weet je zeker dat ze het doen. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 29 juli 2002 Dat deed ik voorheen ook altijd. maar ben daar mee gestopt toen ik ineens stippen kreeg ipv benchmarks. ik dacht dat het daarom niet meer kon Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 31 juli 2002 DOOM 3 (blues news) [img:9caffb181a]http://slashhead.homestead.com/files/temp/Doom31.jpg[/img:9caffb181a] [img:9caffb181a]http://slashhead.homestead.com/files/temp/Doom32.jpg[/img:9caffb181a] Ik vind toch de polycount van de models te laag. Het is me allemaal nog te rechtlijnig en hoekig. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 31 juli 2002 hmm tja iets te weinig polygronen indd, maar voor de rest ziet et er strak uit Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 31 juli 2002 Het ziet er goed uit maar je ziet wel een heftige aliasing :( Moet toch echt minimaal FSAA 2x het liefst 4 overheen Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 31 juli 2002 hahaha, je mag blij zijn als dalijk doom3 al lekker draait! Aan FSAA kom je dan echt niet meer toe... of je moet de beste NV3x hebben met een snelle hammer oid. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 31 juli 2002 Nu de Radeon 9700 en de NV30 straks ook goede multisampling FSAA technieken hebben zal FSAA denk ik niet echt een probleem worden met Doom 3. Doom 3 draait volgens Carmack (meende ik ergens gelezen te hebben) al heel goed op een Radeon 8500. Wel is het jammer dat ID gebruik heeft gemaakt van het Alpha kanaal waardoor 10bits graphics van de Radeon 9700 en Matrox Parhelia niet zal werken. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.