Ga naar inhoud

Geforce probleem


Aanbevolen berichten

ik heb een Geforce 3 ti-200 64 mb liggen. nou doet ie het helemaal niet in mijn computer. ik heb alles al geprobeerd, maar niks werkt, windows opnieuw geinstalleerd, deed het niet, dus ik hem in de computer van een maat van mij doen, die precies hetzelfde is, en tot mijn verbazing loopt ie daar perfect! :-? hij heeft hezelfde: mobo, processor, koeler, voeding, kast, OS zelfs!! wat kan er mis zijn met mijn computer, de kaart draait bij mij wel in windows, maar zodra ik een spel of een benchmark programma draai is het mis. kan het aan mn AGP slot liggen??? ik weet het niet meer....
Link naar reactie
heb de nieuwste Sis drivers al gedownload ,hielp niks, de nieuwste detonator driver, deed niks..... maar de kaart werkt wel, hij geeft gewoon perfect beeld in windows en internet enzo, maar zodra ik SisoftSandra, 3dmark, film of een spel start dan slaat ie vast.... Maar als het aan het AGP slot zou liggen, dan zou ik toch helemaal geen beeld hebben.. wat ook vreemd is, ik heb het APG slot nog nooit gebruikt, hoe kan ie dan zomaar ineens stukzijn?? :-? edit:// die AGP aperture size valt alleen in te stellen bij mij als ik de onboard kaart gebruik, en dus de Geforce eruit haal, druk ik de geforce erin, en ga ik naar de bios staat het intestellen Shared memory op N/A
Link naar reactie
jah klopt was ik ook... :oops: gaat lekker he :wink: ik wordt helemaal crazy van dit ding, komt straks wel ander mobo in, maar deze gaat naar boven toe, en dan moet er ook wel een goed kaartje in. daarom wil ik weten of ik het kan fixen, en anders maar proberen bij de winkel waar die wegkomt ( http://www.etelcom.nl ) maar zoals ik lees bij tweakers shopsurvey moeten dit niet zulke beste jongens zijn!!! maar die maat van mij heeft precies dezelfde computer, echt precies hetzelfde en daar doet ie het gewoon, dus er is denk ik wel wat mis met mn agp slot
Link naar reactie
Terug gaan naar Etelcom heeft geen zin. Het zijn echt hufters daar. Ik woon er met de metro 20min vandaan en kan het weten. Je wordt daar genaaid waar je bij staat. Dan kun je beter ff langs mij komen, daar heb je dan meer aan ;) Ook al kun je aantonen dat het aan je AGP ligt dan krijg je bij Etelcom nog geen garantie oid.
Link naar reactie
Newby of niet ze naaien je altijd. Ik stond daar laats in de rij om voor iemand een brander te halen. Had er daar iemand zijn PC samengesteld en was hem af komen halen maar ging gelijk op vakantie. Toen ie 3 weken later lekker dacht te gaan tweaken bleek dat ze er ipv een 1800+ en 1500+ in gestopt hadden een ECS K7S5A ipv een Asus A7V266A en 256MB SDRAM ipv 512MB DDR. Dus hij direct terug naar die zaak met zijn bonnetje. Kreeg hij te horen: sorry maar Sjon heeft deze PC in elkaar gezet en die werkt hier nu niet meer en aangezien de componenten niet op het bonnetje staan kunnen we niets doen bla bla bla bla en hij was echt geen newby :( Nu zitten er opeens allemaal Chinezen in die zaak die geen wordt Nederlands spreken dus ze zijn wee van personeel verandert :evil:
Link naar reactie
nou, het probleem is na lang kloten eindelijk opgelost!!! :lol: na vergelijking met de bios instelllingen van die maat van mij, bleken er bij mij in het power management een optie verkeerd te staan. stond op ASCI/nogwat maar hij moest op ASCI staan... toch bedankt voor alle moeite... :wink: er mag om mij een stukkie hang en sluitwerk opgeplaatst worden, want we gaan nou echt door op het afkraken van etelcom, en ik zou graag ff mee willen doen, maar dat was het doel van deze draad niet...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...