Ga naar inhoud

Monitor van HP


Aanbevolen berichten

[quote:c11cbc4509="wiggel"]Hallo Ik kan via mijn werk gratis een 21 inch monitor meenemen. Het is echter een monitor van HP, komt van een Unix machine en heeft in de VGA stekker maar 6 pinnetjes zitten. De monitor zal dan ook niet werken op een windows machine, denk ik. Wat kan ik het beste doen.[/quote:c11cbc4509] Ik heb precies dezelfde monitoren thuis, bij 06 Computer Software kun een kabel bestellen, die een aantal coaxiale uitgang heeft en aan de andere kant een VGA stekker voor de PC. Ik meen dat deze iets van 6 euro kost. www.zerosix.nl
Link naar reactie
[quote:941c42262b="wiggel"]Hallo Ik kan via mijn werk gratis een 21 inch monitor meenemen. Het is echter een monitor van HP, komt van een Unix machine en heeft in de VGA stekker maar 6 pinnetjes zitten. De monitor zal dan ook niet werken op een windows machine, denk ik. Wat kan ik het beste doen.[/quote:941c42262b] Ik heb precies dezelfde monitoren thuis, bij 06 Computer Software kun een kabel bestellen, die een aantal coaxiale uitgang heeft en aan de andere kant een VGA stekker voor de PC. Ik meen dat deze iets van 6 euro kost. www.zerosix.nl
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...