Ga naar inhoud

Nieuwe videokaart


Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een nieuwe videokaart voor in mijn PC. PIII 733Mhz (Intel) Asus Cuv 4x moederbord, 384 Mb RAM. Ik heb de Geforce 4 MX420 met 64 Mb gezien (Creative), is dit iets voor mijn systeem?? Mijn huidige videokaart is een Viper 770 met 32Mb, maar deze werkt niet echt lekker met bv. SOF/GP4/GTA3. Alvast bedankt
Link naar reactie
[quote:2a2944a3f5="kajutsa"]Als je nog iets meer te besteden heb, zou ik een GF3 ti200 64MB nemen bijvoorbeeld. Een "kleine" overkill, maar je hebt wel een DirectX8 supported kaart :)[/quote:2a2944a3f5] Idd de GF3 ti200 is natuurlijk nog beter en past ook best in dat systeem. Deze is natuurlijk ook wel duurder.
Link naar reactie
WTF Er staat GF4MX :oops: Ik dacht dat hij een GF2MX opschreef. Ik snapte al niet waarom hij die voor zijn Viper wilde inruilen. Dan is natuurlijk een GF2ti/GTS/Ultra geen oplossing omdat de GF4MX even goed presteert (al is de 420 wel de langzaamste) en ook nog eens een veel betere beeldkwaliteit heeft. Als je echt veel wilt gamem ga dan idd voor de GF3 ti200 want met de DX8 support kun je nog een tijdje vooruit. Je zou ook een Radeon 8500 kunnen overwegen. Deze is wel wat duurder maar hij is dan ook sneller en hij geeft een veel mooier beeld. Bovendien is de TV-out van de GF3 brak: die van de Radeon is erg goed en netjes afgewerkt.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...