Ga naar inhoud

GP4 loopt vast op Geforce 2 MX 400


Aanbevolen berichten

heb je de beelden dan niet te hoog staan?? heb ik zelf ook gehad met 'n gefrce 2 mx 400. beelden iets lager en dit tweakfiltje eroverheen gegooid en toen liep het een stuk beter. Owja dat filtje is alleen voor GP4. [url]http://members.tripodnet.nl/Grand_Prix_Riz/Biosboekje/f1graphics.rar[/url] gewoon extracten naar de gp4 map waar gp4.exe ook instaat. Hij vraagt overschrijven en dan ja. Voor de mods dit is legaal . Dit is gewoon een LEGAAL gp4 bestandje die een beetje is gedit om sommige graphics dingen weg te laten of te versoepelen.
Link naar reactie
De Temperatuur van de CPU is 54 graden, de systeem temperatuur is 34 graden. Het is een legale, geleende, versie. Ik heb dit vaker gehad met grandprix spellen, zowel van easports als van geof cramond. Ook gebeurd het wel eens als de pc uit is geweest, en ik start daarna iets zwaars op, dat de pc hangt. Als deze lang aan heeft gestaan voordat ik iets doe heeft ie er geen last van.
Link naar reactie
zit er een koeler op die geforce?? Voel es (als je een tijd zware spellen hebt gedaan) met je vinger op het koelblokje van je videokaart. kan je je vinger er nog goed ophouden dan is het goed. brand je je vinger dan zou ik er toch maar ff mee teruggaan /nieuwekoeler erop. je processor temp is ook al hoog vind ik, of ben je zwaar aan het oc'en geweest. Moet je wel ff je e-mail adres geven.
Link naar reactie
Vinger brand niet weg............. Heb het bestandje nu wel kunnen downen, maar zonder resultaat... De temp kan hoog zijn, de kast zit zo vol mogelijk...........(alles bezet). Is het niet makkelijker om een andere videokaart te kopen? En dan eentje voor niet al te veel geld (150 euro vind ik eigenlijk genoeg..), met goede prestaties? Ik wordt hier namelijk nogal chagrijnig van..
Link naar reactie
Grand Prix 4 loopt bij mij ook niet goed. Nu had ik eerst ook een GF2 mx400, waarbij dit gebeurde terwijl ik met GP3 nergens last van had. Ik heb nu een Leadtek GF4 ti4200 en GP4 loopt nog steeds vast! Andere spellen lopen nu ook zo stabiel niet meer en na het een en ander gecontroleerd te hebben kwam ik er achter dat mijn voeding op de 5volt lijn maar 4.85v afgeeft. Iets te weinig dus... Mijn vermoeden is dus dat GP4 (en de GF4 ti)HEEL veel stroom trekt of bugs bevat :cry: Ik ga nu in ieder geval een zwaardere voeding er in zetten om te kijken dat beter gaat. Bart
Link naar reactie
[quote:8f81fb9e2d="Richard16"]tsja denk wel dat je videokaart iets achterloopt op je systeem. een geforce 3 ti lijkt me wel leuk voor je budget en je systeem. Videokaart experts weten meer van welke nu beter is voor jou systeem.[/quote:8f81fb9e2d] Voor 150 euro is idd de GF3 ti200 de beste keuze in jouw systeem. Dat is een leuk gamekaartje. Je zou eventueel met ongeveer 30/40 euro xtr ook voor de GF4 ti4200 64MB kunnen gaan.
Link naar reactie
Ik dacht dus (zoals ik al eerder schreef) ook dat het aan de video kaart lag, en ging over op een GF4 ti. Vastlopers met GP4 zijn er nog steeds; het loopt nu alleen sneller vast... Heb er nu een andere voeding inzitten en ga vanavond Hockenheim maar eens onveilig maken :wink: Als het nu wel stabiel loopt, zou dat voor jou ook de oplossing kunnen zijn... Bart
Link naar reactie
Een uur of wat heerlijk geraced van het weekend, denk dat gaat goed, maar het begon te "regenen" en daar houd ik niet zo van... Dus ik druk op ESC om een ander spel te beginnen: een STOP error van Windows 2000. Een scherm wat ik nog niet eerder gezien heb!! Dus ondanks de nieuwe voeding nog steeds crashes. Conclusie: GP4 is buggy :x want met andere games nergens meer last van... Bart
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...