Ga naar inhoud

TV out: nog meer vragen


Aanbevolen berichten

Beste lezer, Ik had nog een "oude" compaq Deskpro 2000 met P 200 MMX met 192MB int. geheugen. Nu heb ik voor deze pc een 80GB schijf gekocht om vervolgens de boel op mijn stereoinstallatie aan te sluiten en te gebruiken als mp3 speler en evt. DIVXplayer. Echter ik wil geen monitor in mijn woonkamer plaatsen en al helemaal niet onder de tv zetten. Moet ik voor deze configuratie nu een MPEG kaart kopen of een videokaart met tv-out(PCI, want AGP poorten kent dit apparaat niet). Ik wil dus wel een fatsoenlijk beeld. Als voorbeeld: ik heb tevens een Compaq Armada E500 met TV-out die die geeft een afschuwelijk beeld op tv. (DIVX is goed). In de toekomst wil ik wellicht gaan surfen via de TV. De TV is een JVC 82 cm breedbeeld met S-vhs aansluiting (en ook composiet). Mvg Richard Berger.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
ik heb net een x-card van sigmadesign aangekocht. dit is voor jou de oplossing voor die oude bak. enige probleem is dat hij geen beeld geeft met bijvoorbeeld windows. alleen wat je daadwerkelijk speelt zoals een dvd komt op beeld. kwaliteit is nog beter dan ik had verwacht. een videokaart met tv out erbij prikken en je kan ook windhoos weer zien. mzzl
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...