Ga naar inhoud

Streep op Monitor


Aanbevolen berichten

Sinds gisteren heb ik ineens een rare streep op mijn monitor staan. Bij sommige applicaties verdwijnt het maar meestal staat het op de voorgrond. Hoe komt dat en wat is er aan te doen? Niks dan wordt het een andere monitor. [img:3300b4091e]http://home.wanadoo.nl/bajnoksag/plaatjes/streep.jpg[/img:3300b4091e]
Link naar reactie
Is dit een foto van het beeld op je monitor of heb je dit plaatje met PRINT SCREEN gemaakt? In het laatste geval is het dus een software (of heel misschien video-kaart) probleem. Is het al lang geleden dat je windows opnieuw hebt geinstalleerd? Welke videokaart & drivers heb je?
Link naar reactie
[quote:3250713b58="Eddey"]Is dit een foto van het beeld op je monitor of heb je dit plaatje met PRINT SCREEN gemaakt? In het laatste geval is het dus een software (of heel misschien video-kaart) probleem. Is het al lang geleden dat je windows opnieuw hebt geinstalleerd? Welke videokaart & drivers heb je?[/quote:3250713b58] Dit is met printscreen gemaakt. Ik heb Windows er niet opnieuw opgezet. Het kwam ineens. Ben nu een paar dagen niet thuisgeweest, daarom duurde het antwoord ook wat langer, en nu staat de streep er niet op. Ik heb een NVidia TNT2 model 64 Pro Display Adapter en drivers van januari. Ik zal ook even op de site kijken of er inmiddels nieuwe drivers zijn. Bedankt.
Link naar reactie
[quote:c0deed0e7d="Eddey"]Dan is het dus niet je monitor... Probeer eens een detonator (dat zijn algemene drivers die op ELKE nvidia videokaart werken). o.a. te downen vanaf www.guru3d.com[/quote:c0deed0e7d] Oké, in ieder geval bedankt voor de tip. Heb de drivers alvast gedownd en komt de streep nog eens zet ik ze er op. Maar zoals al gezegd is het nu goed.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...