Ga naar inhoud

Geforce 4 doet het niet?!?


Aanbevolen berichten

heh? ik heb vanmiddag m`n gainward geforce 4 ti4600 in m`n pc gezet, en alles leek goed, wat ik wel gek vond was dat: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/raarrr.JPG zie ook [topic=553713/1/25] , aangezien daarin werd gezegt dat als je de kaart volledig in het slot kan duwen, dat het dan wel moet werken. En de kaart zit er volledig in nu, dus.. echter, als ik de pc aanzet, dan zegt ie van kaart detected enzo, als ik hem dan wil installeren lukt ook wel. Maar als ie klaar is zegt ie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/melding.JPG :( :'( ik heb meerdere keren geprobeert maar het lijkt niet te lukken :'(. Ik weet zelf niet meer wat ik nu moet doen, daarom post ik het maar hier NOTE: het kan zijn dat een plaatje het niet doen, hoe je het moet oplossen: klik op internet explorer en open dus een nieuw venster, en paste daar de url in. Dan moet ie het doen.
Link naar reactie
Oke je hebt nu geconstateerd dat je mobo niet kaduuk is, maar heb je al je geforce 4 in een andere mobo geprobeert om zo te zien of die ook hetzelfde probleem geeft. Geeft ie dezelfde probleem dan vrees ik dat je videokaart kaduuk is. Geeft ie geen problemen aan dan denk ik dat je moet formatteren en win xp opnieuw moet installeren. [edit] Probeer ook eens de nieuwe VIA Chipset drivers te installeren misschien helpt dat wel. [/edit]
Link naar reactie
Belg ga fietsen ;) Ga maar ff op Comp-Dimension kletsen :P OK nu een antwoord op de vraag: De error die Windows geeft is gelijk de oplossing voor jouw probleem. De kaart werkt niet omdat de drivers niet geïnstalleerd zijn, maar nu heb je een ander probleem namelijk dat je de drivers niet geïnstalleerd krijgt. Hiervoor moet je eigenlijk bij OS Windows zijn, maar ik denk dat ik je ook wel verder kan helpen :) Als volgt probeer eerst even de nieuwe 29.42 drivers van www.nvidia.com. Deze hebben een automatische install wat de kans op een error al een stuk kleiner maakt. Post hier ff of je de drivers dan wel correct geinstalleerd hebt en f hij het al doet. Anders gaan we ff een andere oplossing verzinnen ;) (ik vrees dan idd een nieuwe Windhoos instal, was ook met mijn RAID controller)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...