Ga naar inhoud

Windows update - problemen met resolutie


Aanbevolen berichten

Ik draai windows 2000 prof (NL). Mijn videokaart is een Nvidia Gforce2 MX/MX 400 en ik heb een Iiyama Vision Master Pro 452. Processor is een AMD XP 1800+ op een MSI moederbord. Na het draaien van enkele windows updates zijn mijn scherminstellingen veranderd en nu zien de icoontjes op het werkblad er raar uit (brokkelig). Ook de kleuren zijn donkerder geworden. Bepaalde spelletjes (o.a. Red Alert II) geven geen beeld meer (wel geluid). Ik krijg het niet opgelost door in de beeldinstellingen het een en ander te veranderen. Ook het installeren van nieuwe Nvidia drivers, Iiyama drivers en een herinstallatie van directx heeft niet geholpen. Heeft iemand een idee?
Link naar reactie
[quote:2ed5a072c1="nldoesu1"]Ik kon niet zo snel uitmaken waar dit onderwerp nu het beste bij pastte. Vandaar de crosspost....[/quote:2ed5a072c1] Dat resulteerd dan in geen antwoorden door de irritaties. Kun je beter gokken waar je topic het beste past en als niet daar blijkt te horen een verzoek aan de Moderators doen in feedback.
Link naar reactie
Help die man gewoon nou inplaats van de hele tijd te zeiken over cross-post. 8) Oke nu weer ff on-topic. Heb je al geprobeert om je ouwe driver helemaal te vewijderen van je systeem??? Dit kan met behulp van een programma genaamd detonator destroyer. te downloaden bij [url=http://www.guru3d.com/files/]guru3d[/url]
Link naar reactie
Dank je wel. Ga het vandaag nog proberen. Heb mijn lesje meteen geleerd: zal niet meer cross-posten. Bedankt dat je me toch nog wilde helpen. Ben benieuwd of je tip werkt. Overigens: ik heb het diagnostische programma voor directx gedraaid (dxdiag) en daar wordt op het tabblad beeldscherm aangegeven dat directdraw-versnelling, direct3d-versnelling en AGP oppervalkte versnelling niet beschikbaar zijn... Daarom doet het spelletje het waarschijnlijk niet (hoor wel geluid trouwens).
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...