Ga naar inhoud

brandende vragen


Aanbevolen berichten

Ik heb dus mijn nieuwe videokaart binnen en zit nu met een paar vragen :) 1. In Riva-tuner kan je je kaart OC'en, DUH ;) Maar dat kan onder "target Adapter" en "Driver settings". Welke van de 2 moet ik nou eigenlijk hebben en wat is het verschil? Ik heb nog geen ervaringen hiermee eerlijk gezegt, omdat mijn GF2 ti nooit verder is gekomen dan een winst van 10MHz op het geheugen! En de core zat al helemaal niet mee. 2. Ik weet waar je de aniso tropische filtering kan instellen net zo als FSAA. Maar ook dit kan op 2 manieren: onder D3D en OpenGL. Welke mot ik hebben en wat is ook hier het verschil? :) 3. Bij mijn Leadtek zat een mooi blauw rechthoekje. WTF is dit? Hij zat ik het hoesje van mijn driver-cd en dit staat erop: een monitor met een handje die er iets oplegt en verder staat er "E-Color Card" op... leuk maar wat moet ik hiermee? :-?
Link naar reactie
[quote:80e9d47d05="kajutsa"]Ik heb dus mijn nieuwe videokaart binnen en zit nu met een paar vragen :) 1. In Riva-tuner kan je je kaart OC'en, DUH ;) Maar dat kan onder "target Adapter" en "Driver settings". Welke van de 2 moet ik nou eigenlijk hebben en wat is het verschil? Ik heb nog geen ervaringen hiermee eerlijk gezegt, omdat mijn GF2 ti nooit verder is gekomen dan een winst van 10MHz op het geheugen! En de core zat al helemaal niet mee. 2. Ik weet waar je de aniso tropische filtering kan instellen net zo als FSAA. Maar ook dit kan op 2 manieren: onder D3D en OpenGL. Welke mot ik hebben en wat is ook hier het verschil? :) 3. Bij mijn Leadtek zat een mooi blauw rechthoekje. WTF is dit? Hij zat ik het hoesje van mijn driver-cd en dit staat erop: een monitor met een handje die er iets oplegt en verder staat er "E-Color Card" op... leuk maar wat moet ik hiermee? :-?[/quote:80e9d47d05] 1. in rivatuner moet je de bovenste OC hebben, dat is "low level" OC. 2. heel simpel de ANISO settinges en de FSAA settings kan je appart instellen voor D3D en Open GL. kortom de een heeft effect op Open gl games (Quake III enzo) de ander D3D (Ut 2003 en dergelijke) 3. weet ik veel.. ik had dat niet bij me Leadtek ti4400 volgens mij.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...