Ga naar inhoud

DVD-playback met Saphire radeon 8500 LE


Aanbevolen berichten

Ik heb een 8500LE van saphire. Leuk kaartje. Maar ik heb een probleem met het afspelen van dvd's. Zodra ik ondertiteling aanzet gaat het beeld flikkeren. De ondertiteling is nog steeds niet te zien. Op zich geen probleem, mijn Engels is meestal goed genoeg, maar bij "crouching tiger, hidden dragon" (in het mandarijn) haak ik af :-) Ik heb zo'n vermoeden dat eht aan de met Saphire meegelverde dvd-speler ligt. Iemand anders die ook deze problemen heeft? Systeem: asus a7m266D moederbord dual proc Athlon XP 1700+ Saphire Radeon 8500 LE Soundblaster Audigy Liteon dvd-drive 10/48 o.i.d. Windows XP sp 1 standaard directX 8.1 probeersels: schone installatie win xp schone installatie drivers/dvd-speler installeren oudere dvd-player (voor radeon sdr, installeert niet, verkeerde haredware gedetecteerd) pielen met driversettings (radeon tweaker o.i.d. van rage3d)
Link naar reactie
Een Rode plaag dus hier? Heb je het al met de DVD speler van ATI geprobeerd? staat me bij dat Slashhead het beste resultaat had qua dvd playback. (staat er niet iets over in de FAQ?) yups: http://slashhead.homestead.com/files/TV/Radeon_7500.htm (Tja, je hebt wel wat aan zo'n moderator welke de FAQ niet eens kent :D )
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...