Ga naar inhoud

-= GeForce 4 Topic Deel 20 =-


Aanbevolen berichten

[quote:0ab7bb4795="kajutsa"]jolo vroeg dat aan mij omdat hij problemen heeft(of gahad) met de ti4200 in Mandrake... daarom is hij benieuwd hoe het bij mij uitpakt. Alleen heb ik nog geen tijd gehad om dat te bekijken. Maar dat ga ik volgende week wel ff doen! Als de Leadtek bij Marcel goed werkt, dan zal het bij mij ook niet echt een groot probleem worden (hoop ik).[/quote:0ab7bb4795] Dat is waar, maar SuSE 8.0 heeft SaX2 een geavanceerd configuratie tool. :D Mandrake’s Xfdrake is minder geavanceerd. :-? SuSE 8.0 en Redhat 7.3 hebben generic GF4 drivers. Mandrake heeft deze generic GF4 drivers niet. :( Problemen met Nvidia drivers op http://www.mandrakeforum.com/article.php?sid=2088&lang=en :o
Link naar reactie
  • Reacties 99
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:023e3a1c2b="kajutsa"]Lijkt me sterk, maar kan ook aan GAINWARD liggen... want marcel heeft met de Leadtek bijv. geen problemen en ik ben dalijk ook heel benieuwd hoe het bij mij uitpakt![/quote:023e3a1c2b] Nee, dit ligt niet aan de videokaart. De Gainward GF4 werkt bij mij ook goed met SuSE 8.0 (Nvidia drivers) en met Redhat 7.3 (generic GF4 drivers.) :wink: Maar bij Mandrake 8.2 heb ik wel de Nvidia RPM’s kunnen installeren, maar nog niet (goed) kunnen configureren. :(
Link naar reactie
2FAST... zijn je compenten al binnen? Of zat de ptt vandaag niet mee? We wachten hier met smart ;) ...|| Ik ben vandaag ff aan de "final" tweak begonnen en heb weer de 30.30 drivers genomen, want mijn pc reset nu niet meer in games (wat voorheen dus wel zo was en heb toen maar de 29.42 genomen) Dit komt omdat ik mijn geheugen weer terug gezet heb naar CL3... ik denk dat mijn Dane-Elec geheugen het niet aankan :( Nu draai ik weer zonder probs met mijn videokaart op 300/570. Ik vind 300MHz core eigenlijk best wel hoog... zal dit komen omdat mijn kaart A3 stepping is? Dit heb ik vandaag ff gechecked in riva-tuner. Lijkt me sterk dat het daaraan ligt, maar misschien is de A3 stepping dan toch wel een voordeel! :-? Verder heb ik mijn FSB op 150MHz kunnen gooien, omdat mijn geheugen geen CL2 meer draait. Al met al kwam ik nu op 9007punten in 3Dmark2001SE en ik ben tevreden :) (check mijn sig voor de 3Dmark2001SE link)
Link naar reactie
[quote:a890bcbcce="kajutsa"]2FAST... zijn je compenten al binnen? Of zat de ptt vandaag niet mee? We wachten hier met smart ;) [/quote:a890bcbcce] Ja ik ook.. ik baal zwaar! :evil: Klote ptt!! :evil: Maandag pas.. en ja.. dan ben ik net 3 weken op vakantie.. dus sorry jongens (en dames) jullie zullen nog ff tot 13 augustus moeten w8en :cry:[/quote]
Link naar reactie
[quote:50936067ef="2FAST"][quote:50936067ef="kajutsa"]erg jammer; maarja we komen er wel overheen ;) erg jammer dat je niet pc heb mogen proeven voor je vakantie! :([/quote:50936067ef] idd erg jammer.. maar daar kom ik wel overheen.. na mijn vakantie weer wat te doen! :D[/quote:50936067ef] Wat een gruwelijke CPU overclock zeg!!
Link naar reactie
ik stond een week gelden tussen de keuze Axp 2200+ en P4 1,6ghz@2,6 maar Noud rade mij toch de AXP 2200+ aan en ik zelf ben erg tevreden met mijn configuratie. Dit systeem gaat als een speer en zal niet veel onderdoen aan een Pentium 4 mijn volgende CPU word dan ook een CLawhammer, of heel mischien toch een p4 0,09 micron "prescott" ;) zo goed is een p4 1,6@2,6 ook weer niet. als je echt een top P4 wil hebben moet je een 2,4@3ghz nemen met PC1066 geheugen en dan ben je veel te veel geld kwijt. wat ik nu bespaar en waar ik over een paar maanden weer een mooie NV30 of zo voor kan kopen. nee. hoe goed de P4 dan ook mag wezen de afschrijving vind ik veel te hoog.
Link naar reactie
Een 1,6 is even duur hoor als de 2200+ en als hij werkelijk op 2,8ghz draait dan is ie wel degelijk sneller dan de 2200+. De Prescott gaat naar hoogste waarschijnlijkheid sneller of iig even snel als de Hammar worden denk ik, want hij zit op 0,9 micron, hij heeft evenveel bandbreedte maar kan al gelijk die bandbreedte benutten met Dual Channel DDR terwijl de Hammar eerst nog met normaal DDR moet sukkelen en moet wachten tot DDR2 er is en dat duurt nog wel ff.
Link naar reactie
Jeps en een ver geOC'de P4 zegt natuurlijk ook niet heel veel. En welke zou jij nemen? Een P4 1.6GHz die je kan OC'en naar +/-2.6GHz of een P4 2.533MHz? Nou ik zou het wel weten :) BTW. allemaal nog een fijne vakantie... ik ga zo een midweekie op vakantie :) (naar een maat van me in belgie en dan reizen we af naar Frankrijk)
Link naar reactie
VR-zone is weer aan het sleutelen geweest met een Pentium 4 en een Geforce 4 ti 4600. Lees het [url=http://www.vr-zone.com/guides/Madonion/3DMark2001SE/]HIER[/url] [img:945696a091]http://www.vr-zone.com/guides/Madonion/3DMark2001SE/5.jpg[/img:945696a091] Het resultaat is een schitterende [url=http://www.vr-zone.com/guides/Madonion/3DMark2001SE/12.gif]17230[/url] Dat is dus het wereld record. vergelijk hun score met die van jezelf: http://service.madonion.com/compare?2k1=3990219
Link naar reactie
Tsjeez. Ik kan ff niet vergelijken aangezien Linux geen DirectX heeft en Windows binnenkort van mijn computer verdwijnt :) Maar 17000+ is wel heel bruut. Als hij daar dadelijk een R9700 opzet zijn de gevolgen niet te overzien ;) [edit] rookt het alleen niet een beetje? [/edit]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...