Ga naar inhoud

G-Force2 400MX


Aanbevolen berichten

Hallo luitjes, Ik heb een vraagje. Overal word de G-Force 2 400MX kaart vet onderuit gehaald. Hij is niet goed voor spellen enz. Wat is het probleem van deze kaart dan? Ik hem em zelf en draait perfect. Met de spellen die ik tot nu toe nog heb gespeeld heb ik totaal geen problemen gehad.
Link naar reactie
[quote:b6a4bebe92="jemeis"]Hallo luitjes, Ik heb een vraagje. Overal word de G-Force 2 400MX kaart vet onderuit gehaald. Hij is niet goed voor spellen enz. Wat is het probleem van deze kaart dan? Ik hem em zelf en draait perfect. Met de spellen die ik tot nu toe nog heb gespeeld heb ik totaal geen problemen gehad.[/quote:b6a4bebe92] Het probleem van de MX serie zit hem in de geheugenbandbreedte. De MX400 heeft een bandbreedte van 64 bit DDR en 2,7 GB/s De GTS heeft een bandbreedte van 128 bit DDR en 5,4 GB/s. De Pro en Ti zitten daar nog wat boven. Die kaarten moeten het allemaal hebben van een flinke geheugenbandbreedte. Dus als die wordt gehalveerd gaat de snelheid ook drastisch ondderuit. En dat is allemaal nog maar de Geforce 2 serie en intussen flink verouderd. Ik heb zelf de GTS en ik vind die nu toch echt veel te langzaam. En het kan zijn dat je nog geen problemen ondervonden hebt. Maar misschien kijk er anders tegen aan als je dezelfde games op een stevige Geforce 4 zou doen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...