Ga naar inhoud

computer doet raar op 60 hertz


Aanbevolen berichten

hoi ik heb een probleem ik heb mijn een computer een keer om 100 herz gezet ik wou toen een spel spellen maar het werkte toen niet op 100hertz :cry: nu heb ik mijn pc weer op de 60 hertz gezet maar heb ik het zelfde probleem ook als ik een ander spel wil spellen zoals redalert2 deltaforce 3 werken die ook weer niet :cry: ps het enige spel dat wel werkt is counter strike :P
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik zal als ik jouw was eerst ff kijken of er de goede drivers zijn geinstalleerd voor je monitor. Waarschijnlijk heeft XP standaard plug & play monitor drivers er in staan, kijk of dit kan vervangen door jouw type monitor.... :wink: Trouwens een refresh van 60 Hz is wel behoorlijk bagger, altijd meer of gelijk aan 85 hz pakken om hoofdpijn te voorkomen
Link naar reactie
kan je monitor zowieso wel 100 HZ aan dan? als je de drivers voor je monitor geinstalleerd hebt geeft windows automatisch aan wat je maximale refreshrate is voor je monitor, dit kun je uitschakelen en een hogere refreshrate gebruiken (wordt wel afgeraden) ik heb nog een ouwe monitor ergens staan die maximaal 75 herz kan hebben, ik kan de instellingen wel uitschakelen, en hem op 100 zetten, maar dan doet bij mij ook veel niet meer.. zou hem mooi op zn maximale HZ laten staan die aangegeven wordt :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...