Ga naar inhoud

M'n Radeon 8500 is BINNEN !! :-)


Aanbevolen berichten

Hoi, Vandaag is m'n radeon8500 275 Mhz binnengekomen van Salland automatisering (merk: Point of View). Hij zit er al in en zit nu te kijken naar 2D-beeld. Oh.. wat mooi :-) Ik moet 'm nog testen en uitproberen, maar wat ik nu al zie is vele vele malen beter als de vorige Gforce2MX.. Tsjongejonge.. wat gaat de tijd hard zeg !! (hihi.. ben nu al blij) Voor diegenen die benieuwd zijn zal ik hier verder in deze post m'n bevindingen posten. Groetjes, Aswin
Link naar reactie
Ja, zal ik doen. Ga maar eerst 's effe gauw kijken wat ie gaat scoren met de default meegeleverde drivers. Dan hier posten, dan naar m'n vrouw (tja.. heb afspraken shit***) En dan kom ik van het weekend de rest vertellen. Ik kan je nu al vertellen dat de TV-Out "Out of de box" tjsongejonge gewoon GOED IS !! Snap nie, waarom Nvidia nog scoort... tsjesus.... Jullie horen nog van me. De scores komen in ieder geval eraan. groet, Aswin
Link naar reactie
Duurde 1 week. Had 'm vorige week dinsdag besteld en vandaag in huis (woensdag, 8 dagen). TV-OUT is prima. Heb boven en onder nog wel een zwart randje maar met m'n zoomfunctie van de TV is dat helemaal weg. Maar dit is gewoon out of the box en een schone install Win2K, server wel te verstaan. Ik ga dadelijk terug naar m'n oude configuratie (dualboot XP/ME) en daar verder. De 3D Markscore (niet overgeklokt, op standaard Win2Kserver)=5853 Resultaat is 'published' te vinden op: http://service.madonion.com/compare?2k1=3905328
Link naar reactie
Ja, weet ik ... zal nog wel sneller kunnen ja. Jullie moeten me nog wel effe vertellen hoe ik m'n TV-OUT goed krijg, want ik heb er een DVDfilm ingedaan alleen hij 'CLONED' m'n desktop. Ik krijg niet het effect dat ik : a. kan doorwerken op m'n systeem b. Er een film te kijken is op de TV Dat kon ik eerst wel met m'n Gforce. Ik weet het even niet. Daarnaast heb ik heel schokkerig beeld. Alsof er een proces draait op de achtergrond die ervoor zorgt dat het niet vloeiend loopt (alsof DMA uitstaat, zal dat nog ff checken). Zo, ik ben weg en kom er nog op terug en bekijk jullie antwoorden dan. Bedankt bij voorbaat. Groet, Aswin
Link naar reactie
Die score is idd veel te laag... Ik haal nu 10.000 met dat ding met me huidige systeem.... met een TB1200 haalde ik ongeveer 7500. Ik denk dat de bijgeleverde drivers de 6071 zijn, dat zijn de nieuwste WHQL drivers van ATI, en die zouden het goed moeten doen. Als je echt oude hebt dan is het de 3xxx serie, maar ik denk niet dat je die er bij krijgt, omdat point of view nog niet zo lang R8500's levert. Er zijn net weer nieuwe drivers, 6118, maar die heb ik nog niet getest.
Link naar reactie
[quote:3cd74c2f9c="kajutsa"]waar haal je die onzin vandaan? Bij mijn bejaarde GF2 scheelde het ook al maar liefst meer dan 1000 punten nadat ik de nieuwste drivers had geïnstaleerd. Dus zal hier bij hem ook wel de oorzaak liggen voornamelijk...[/quote:3cd74c2f9c] wat nou onzin??? kijk is ff naar z'n comp spec, dan zie je waar je over praat. tuurlijk moet je met zo'n systeem standaard veeel hogere score kunnen halen (en die 2/3000 p verschil komen echt niet alleen door de nieuwSTE drivers te inst.) over onzin gesproken: "het scheelde bij mij 1000 punten DUS zal het bij hem dat ook het probleem wel zijn" AswinW: nog succes met je kaart, maar dat zal wel lukken.
Link naar reactie
3xxx serie gaf bij mij ongeveer 7000 punten, en de 6xxx serie 7500. Het verschil in 3Dmarkscore is dus niet zo heel groot, die heeft het altijd wel goed gedaan. Verschil bij de ATI drivers zit voornamelijk in de gameperformance, zoals UT en Serious Sam 2. Daarvoor zou ik ieg wel de nieuwste halen. Dus Kajutsa, koop eerst zelf maar een Radeon voor je het over 3Dmarkscores en drivers van ATI hebben gaat ;)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...