Ga naar inhoud

tvtool instelling


Aanbevolen berichten

Wie weet waarom de rezise instelling van tvtool 6.0 niet werkt. Om de rezise te gebruiken moet ik ctrl+hotkey indrukken waardan een grijs scherm met kleiner en groter optie etc. verschijnt waardoor mijn grijze scherm daarop prima reageerd maar..... het scherm wat ik via tvout naar mijn televisie stuur blijft onveranderd. Deze afmeting wil ik graag wijzigen want in de full-screen optie mis ik een gedeelte van mijn dvd en ga ik naar de desk-top optie dan heb ik rechts en links toch nog een zwarte balk. groeten Piere :-?
Link naar reactie
[quote:2b280a1b4d="Supervisor_NL_"]Ik weet zo niet hoe je dat met Tv-tool doet, maar anders zet je je resolutie toch even op 800 * 600 als je een film gaat kijken, dan moet hij het wel goed doen op je tv dacht ik.[/quote:2b280a1b4d] Zowel de tvtool als de instellingen beeldschermeigenschappen staan beide op 800*600. Het werkt ook prima hoor de zwarte balken rondom zijn met gebruik van tvtool geheel verdwenen alleen mis ik een gedeelte van beeldinformatie. Volgens de handleiding van tv-tool kan je met de zg. rezise-functie het beeld precies op de juiste afmeting instellen. Mijn videokaart is trouwens een winfast tnt2 pro(32mb+tv out) in een pb ixtreme 7800i. groeten piere
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...