Ga naar inhoud

Riva TNT 2 overclocken met rivatuner


Aanbevolen berichten

Hallo. ben bezig m'n kaartje Nvidia Riva TNT 2 32mb pro over te clocken. Heb hem nu op Core 160 en Memory clock 180. Standaard Core 143 en memory 165. Dit gaat perfect. Zet ik hem nu 5 hoger loopt benchmark al bij de 1e test vast. Lijkt mij een beetje onlogisch dat hij met 5 mhz al vast loopt. Nu vond ik nog een optie om de driver over te clocken. Daar staan de core en memory gewoon op standaard. Kan ik deze ook gewoon op de waardes zetten die ik nu heb 160/180 of moet ik van deze functie afblijven.
Link naar reactie
[quote:3e73ea5be4="Richard16"]Hallo. ben bezig m'n kaartje Nvidia Riva TNT 2 32mb pro over te clocken. Heb hem nu op Core 160 en Memory clock 180. Standaard Core 143 en memory 165. Dit gaat perfect. Zet ik hem nu 5 hoger loopt benchmark al bij de 1e test vast. Lijkt mij een beetje onlogisch dat hij met 5 mhz al vast loopt. Nu vond ik nog een optie om de driver over te clocken. Daar staan de core en memory gewoon op standaard. Kan ik deze ook gewoon op de waardes zetten die ik nu heb 160/180 of moet ik van deze functie afblijven.[/quote:3e73ea5be4] Je klokt toch al over? (17/15) en 5mhz meer kan ie gewoon niet hebben. Je moet een optie gebruiken, of via de hardware of via de drivers, niet beide, dat bijt elkaar en levert probs op. [b:3e73ea5be4]Afblijven dus[/b:3e73ea5be4]
Link naar reactie
[quote:0e00cedbf7="Richard16"]Oke bedankt dan hou ik het maar bij hardware. Hij is nu idd overgeclocked hij is nu 160/180 ipv 143/160. Gebruik de detonator drivers 28.32. Nog 1 vraagje welke levert betere prestaties de driver overclocking of de hardware.[/quote:0e00cedbf7] Maakt niet uit, ik doe het de hardware manier, omdat mijn scherm dan niet even zwart wordt, that's all
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...