Ga naar inhoud

club 3d ati radeon 8500 pro 64Mb, is deze kaart shit of....


Aanbevolen berichten

Ik heb al vele drivers gebrobeerd, maar 3d spellen kan ik niet draaien, bij madonion 3d mark 2001se, loopt de kaart meestal vast bij de nature test. bij quake III arena na ongeveer 5min, bij return to castle wolfenstein kom ik de intro niet eens door. Wie heeft er tips? Zijn m'n instellingen van de bios mb asus a7v333 wel goed? Ik weet het niet meer. Win xp prof, 2x 256Mb (samsung cas 2,5) Huidige driver: ati 6.13.10.6094 van 23 05 2002
Link naar reactie
[quote:7b46482928="BA"]Normaal is dat een goede kaart. Heb je wel eens dingen geprobeerd als de kaart iets onderklokken, en wat is je VIO? Bij mij liep mijn R8500 ook vast in sommige spellen, en dat bleek aan een te lage 3.3V te liggen.[/quote:7b46482928] volt volgens asus probe 2 3,28V moet goed zijn lijkt me. Geen idee hoe ik de kaart moet "onderklokken".
Link naar reactie
Ik hoorde van mijn Mark (van wintelco) dat hij veel Club-3d Radeon 8500 pro kaarten RMA kreeg. De kaarten hadden allemaal probelemen om op 275/275 te draaien en deden als je ze onderklokte, dus o.a. op 250/250. Dit euvel was met al de kaarten die hij terug kreeg van zijn klanten. dit is overigens het enige probleem wat hij met Club-3d kaarten heeft gehad. over het algemeen zijn het prima kaarten. dus ik zou deze kaart terug brengen naar de winkel en je garantie claimen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...