Ga naar inhoud

Tvtool


Aanbevolen berichten

Ik weet dat dit waarschijnlijk zal worden beschouwd als een crosspost, maar ik heb nog steeds geen goed antwoord ontvangen en voel me daardoor gedwongen er een te plaatsen. Heeft iemand misschien verstand van het programma tv-tool. Ik heb nl. (via mijn tv-out) bovenin mijn breedbeeld tv een zwarte balk. Het lijkt alsof de film naar beneden is gezakt. Ik kan het beeld niet adjusten met tv-tool omdat deze optie niet actief is. Wie helpt mij?
Link naar reactie
Het probleem is dat ik met de asus-drivers inderdaad vlekkenloos op de tv kan kijken, maar dan het beeld in een kader wordt weergegeven (heb ik ook nooit de oplossing voor kunnen vinden) en da's ook niet mooi dus. Dus nu probeer ik het met tv-tool (los programma) en krijg die balk bovenin. Het mooie bij tv-tool is dat je full-screen kan kijken (dus zonder kaders). Zeg maar hetzelfde als met een gebrande VCD. Ook met de nieuwe detonatordriver kun je beeldschermen selecteren, maar dan moet je -wanneer je de tv selecteert- meteen 'toepassen' intoetsen en dan is, volgens mij, meteen je beeld zwart en kun je op de comp niet meer zien wat je doet. :(
Link naar reactie
Dat je beeld zwart wordt komt omdat de GF2 geen multi-monitor support heeft. Om beeldvullend te werken moet je een resolutie gebruiken die 700xnogwat is. Die optie is grijs in TVtool omdat je dat via een windows reg hack in moet voeren. Op de site van tvtool staan eventuele drivers inclusief deze reg hack. Probeer die maar eens en kijk of dat bij jou het gewenste resultaat geeft.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...