Ga naar inhoud

Probleem met mijn Gainward NVIDIA GFORCE2 MX-200 PCI card


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met een probleem met mijn Gainward NVIDIA GFORCE2 MX-200 PCI card. Ik heb de kaart geinstalleerd in een 4 jaar oud systeem dat draait op Windows 98 ter vervanging van een andere oudere kaart. Na installatie van de driver en het bijgeleverde EXPERTool “bevriest” mijn systeem na de herstart. Na de video op 16 kleuren gezet te hebben in safe mode, kan ik herstarten. Maar de EXPERTool start vervolgens niet meer op (overigens zonder foutmeldingen). Wanneer ik in de settings iets wijzig (b.v. 256 colours of een hogere resolutie) bevriest het system opnieuw na herstart. Vervolgens moet ik in de safe mode opnieuw naar 16 kleuren. Downloaden van de laatste versie van de drivers help niet. Ook drivers van andere fabrikanten of gebruik maken van de standaard Windows driver levert hetzelfde probleem op. Aangezien de leverancier ook niet veel te melden heeft (geen antwoord op mijn vraag), is nu mijn hoop op jullie gevestigd! Alvast bedankt! Nico
Link naar reactie
Je kunt nog een aantal dingen proberen. Laatste DirectX erop (8.0a) Hardware versnelling lager zetten. Alle PCI kaarten verwijderen, behalve je grafische kaart. Daarna 1 voor 1 weer terug. Kijk even of 1 van deze dingen je probleem tackeld. Je moet anders Hastec gewoon bellen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...