Ga naar inhoud

Probleem bij updaten driver voor Diamond Viper II


Aanbevolen berichten

Aangezien ik problemen heb bij het spelen van de demo van Syberia (voor- en achtergrond zijn soms verwisseld, waardoor het lijkt dat personen door stoelen en tafels etc heenlopen) wilde ik de meest up-to-date driver downloaden voor mijn Diamond Viper II. Ik heb op de site van Diamond hun laatste versie (9.51.03) gedownload en geinstalleerd, maar het probleem bestond nog steeds. Op de site van Inno3d heb ik een nieuwere driver gevonden (9.51.13) maar als ik deze probeer te installeren wordt steeds gevraagd om een file genaamd savage2k.cat, en die staat niet in de folder die na uitvoeren van de gedownloade executable gemaakt wordt. Ik had de InControlTools niet geinstalleerd, en heb voor installatie eerst een "Generic VGA driver" geinstalleerd. Kan iemand helpen?
Link naar reactie
Heb je de site van Hastec al bezocht? zei importeerde de Daimond Viper II (btw welke O.S.?) http://www.hastec.nl/drivers/diamond/diamond.htm gokej, je draait win9? bij hastec staan dus versie 9.51.14 drivers. :P btw, die JGC's Unified Savage Driver Versie 3.30 (BETA) onderaan de pagina lijken me ook wel een poging waard.
Link naar reactie
De site van Hastec had ik nog niet bezocht, dus bij deze wel gedaan en v14 gedownload en geinstalleerd. Ook hier wordt weer om de betreffende file gevraagd, maar als ik hier skip, dan lijkt de verdere installatie goed te gaan. Het probleem is echter nog niet opgelost, dus nu snap ik er helemaal niets meer van... Ik gebruik inderdaad W98 als OS
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...