Ga naar inhoud

Hmm problemen met videokaart?


Aanbevolen berichten

Als ik UT opstart op m'n systeem dan krijg ik niets anders dan een zwart scherm, kep gewoon de nieuwse detonator van nvidia gehaald en windows XP op dit systeem: Duron 1000 (1200 Mhz OC) MSI Ultra Mainboard 256 DRR DIMM 40 GB HD 7200 RPM Hercules Geforce 2 TI 64 MB DRR heeft iemand wel eens hetzelfde probleem gehad en zo ja hoe los ik het op, zo nee weet iemand anders misschien iets waar ik nog niet aan heb gedacht. PS. Alle drivers werken goed met Direct 3D//OpenGL , Quake 3 werkt wel!! dus ik zou niet weten waar het aan ligt
Link naar reactie
[quote:59c999f718="Mythical"]Als ik UT opstart op m'n systeem dan krijg ik niets anders dan een zwart scherm, kep gewoon de nieuwse detonator van nvidia gehaald en windows XP op dit systeem: Duron 1000 (1200 Mhz OC) MSI Ultra Mainboard 256 DRR DIMM 40 GB HD 7200 RPM Hercules Geforce 2 TI 64 MB DRR heeft iemand wel eens hetzelfde probleem gehad en zo ja hoe los ik het op, zo nee weet iemand anders misschien iets waar ik nog niet aan heb gedacht. PS. Alle drivers werken goed met Direct 3D//OpenGL , Quake 3 werkt wel!! dus ik zou niet weten waar het aan ligt[/quote:59c999f718] Wat voor type geluidskaart heb je ???
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...