Ga naar inhoud

resolutie wordt binnen WinXP niet aangepast als dit wijzigt


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb WinXP prof. met een Winfast Ti200 64MB kaart erin en een Smile 17" beeldscherm 1280*1024 32 bit 75Hz. Het probleem is, wanneer ik mijn resolutie op 1024*768 zet, dan heb ik een volledig scherm, wanneer ik deze op 1280*1024 zet dan gaat mijn desktop buiten het scherm van de monitor. 1280*768 kan ik net zo tunen dat het past, maar als ik dan overschakel naar een spel wat een andere resolutie gebruikt, dan heb ik een heel smal scherm. Wat kan het probleem zijn? Nota; ik heb pasgeleden een software update gedaan van mijn BIOS. Award 1.41. en die nieuwe kaart erin gezet. Met mijn Viper 770 geen problemen gehad. Ps. ik kan ook de originele software van de BIOS niet meer vinden. Aangezien Award is gefuseerd met een ander bedrijf en alleen nog hardware updates verzorgt :( Alvast bedankt, Roel
Link naar reactie
Dit probleem heeft niets met je Bios flash of met je videokaart te maken. het ligt gewoon aan je monitor. met je monitor kan je de resoluties "passend" maken. dit hoort hij in zijn geheugen op te slaan (het geheugen van je monitor). Probeer je monitor in een spel ook eens aan te passen totdat ie passend is. de meeste games hebben een vaste resolutie voor hun menu. en een apparte voor als je het spel speelt.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...