Ga naar inhoud

Advies videokaart


Aanbevolen berichten

[quote:d3cc2c6f9b="Overclocker@15"][quote:d3cc2c6f9b="Gallac"]er zit nu een pci videokaart in maar het agp slot is leeg[/quote:d3cc2c6f9b] Dat kijk voor een goedkoope gf2Ti of gf2ultra[/quote:d3cc2c6f9b] Die laatste lijkt me toch overkill: houd de processor niet bij. Een GF2MX-400 zal idd perfect werken. Gr Ruud
Link naar reactie
Ik vind het jammer dat veel mensen al erg rap OVERKILL roepen. de GeForce 2 MX is een lullige kaart omdat het maar 2 pipelines heeft ipv 4 zoals de GTS en de andere GF2 kaarten. en daardoor erg traag in de nieuwste games voor een Celeron 500 is een GeForce 2 GTS en ti [b:9c2bf0e1dc]GEEN[/b:9c2bf0e1dc] overkill (hooguit iets aan de snelle kant) en zeker [b:9c2bf0e1dc]wel[/b:9c2bf0e1dc] de moeite waard boven een GeForce 2 MX. voor 100 Euro zou ik een Radeon 7500 kopen of een Geforce 2 ti (beiden 64mb) beiden stukken sneller dan de GF2mx. dus laat alsjeblieft die GF2 mx links liggen. zonde van je geld.
Link naar reactie
die kaart is niet voor mij maar voor me stiefpa die speelt bijna geen games af en toe is wat maar denk wel dat et zin heeft om een wat snellere videokaart te kopen dit wat ie nu heeft is gewoon crap. zelfs een gforce 2 mx400 zal aanzienlijk schelen denk ik, en die gforce 2 ti zijn nog vrij prijzig vind ik, vind die man veel te veel geld :P die ati 7500 zou nog net kunnen, maar tis toch weer 120 euro veel geld voor hem Heb zelf een gforce 4 ti4600 gekocht alleen zit nog te wachten op geheugen dan heb ik alles :D
Link naar reactie
ALs hij toch geen games speelt zou ik een Radeon 7200 of zo nemen, overigens is een radeon 7500 al onder de 100 Euro te krijgen. de Radeon is veel mooier dan een GeForce 2 in 2D beeld en dat is het gene wat hij het meeste ziet neem ik aan. ik zou echt geen GeForce 2 mx nemen in dit geval, en waarom vraag je advies als je klaarblijkelijk al lang heb bestloten om een GeForce 2 mx 400 te nemen.? voor de laagste prijzen moet je kijken op www.tweakers.net/pricewatch je zult zien dat de radeon 7500 al voor onder de 100 Euro te krijgen is net als de GeForce 2 ti Mischien is een Matrox G450 of G550 nog wel een beter idee. beter in 3D dan wat ie nu heeft en schiterend in 2d
Link naar reactie
[quote:9b90aa8324="Gallac"][quote:9b90aa8324]en waarom vraag je advies als je klaarblijkelijk al lang heb bestloten om een GeForce 2 mx 400 te nemen.? [/quote:9b90aa8324] dat heb ik nog helemaal niet besloten, ik ging van "jullie" advies uit beter een radeon dus.[/quote:9b90aa8324] Idd een Radeon heeft in dit geval een betere beeldkwaliteit en dat is wat telt als je haast geen games speelt. Een Radeon 7500 is idd al <100 verkrijgbaar, maar een 7200 kan ook, die is nog goedkoper. En je kan altijd beter ff wachten tot meer mensen advies hebben gegeven, zodat je daaruit een goede keuze kunt maken.
Link naar reactie
Das waar, maar een VOODOO4 past wel mooi bij zijn systeem. Het heeft niet veel nut om er nu nog een Geforce2 MX in te zetten. Zoals het is bewezen, het langzaamste component van de hele PC bepaald de snelheid, dat is nu eenmaal zo. In dit geval zal de CPU de beperkende factor zijn. :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...