Ga naar inhoud

Powercolor GeForce2 MX400 probleem: systeem 'bevriest'


Aanbevolen berichten

Ik heb een erg lastig probleem. Als ik bijvoorbeeld Counter-Strike speel slaat 't hele systeem spontaan vast als ik net in een game zit. Bij Need For Speed 2000: Porsche is 't nog erger. Daar staat alles al vast als het spel net het menu heeft laten zien. Bij beide gevallen bevriest 't beeld en kan ik alleen een harde reset doen. Ik heb verschillende Detonator drivers geprobeerd maar dat hielp niet, 't probleem bleef. Nu staat 29.42 WHQL erop (van de NVidia.com site) met DirectX 8.0 (8.1 erop zetten helpt ook niet). Systeem: PII 450MHZ 192 MB SDRAM 12GB Maxtor HDD 200watt voeding Powercolor GeForce2 MX400 64MB TV-Out Hiervoor had ik een ATI Rage Pro kaartje, toen werkte alles goed. Ik hoop dat iemand me kan helpen :cry:
Link naar reactie
Ik denk dat je hetzelfde probleem als ik hebt. Ik heb een geforce 2 mx 400 met een k7s5a moederboord en win xp. Sinds dat ik de driver van www.nvidia.com gebruik krijg ik af en toe een blauw scherm en zit mijn computer vast. Volgens anderen is dit een "infinite loop". Nou hoor ik ook van veel anderen dat ik een oudere driver moet proberen, maar op www.nvidia.com staat maar 1 driver voor win xp. Welke oude driver moet ik dan hebben??
Link naar reactie
Infenite loop error was JUIST met oude drivers en winxp. ik had het vroeger ook met oude drivers. het probleem wat hierboven word beschreven is niet het infinte loop probleem. Die error verloopt heel anders weet ik uit ervaring. de 29.42 driver van www.nvidia.com is juist een erg goeie en stabiele driver. ik denk niet dat het daar aan ligt als je perse oude drivers onder winXP wil testen dan moet je kijken op de volgende sites www.guru3d.com www.reactorcritical.com
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...