Ga naar inhoud

Asus, Leadtek of toch maar een Club 3d GF4 Ti4400 ?


Aanbevolen berichten

Ik twijfel tussen de Leadtek en de ASUS GF4 Ti4400. Leadtek heeft nu alleen maar met ViVo en dat hoeft van mij niet allemaal overkill, en over de Asus hoor ik niet zo'n goede berichten. Asus drivers zouden niet zo goed zijn en weinig geupdate worden. Ook zou de Tv-Out van de ASUS niet perfect zijn. Misschien wordt het wel een GF4 Ti4400 van Club 3d..... Het gaat mij voor 80% over de 2d kwaliteit. Ik gebruik de pc het meeste voor fotobewerking en veel ander grafisch werk. Tips..... , ideeen........., opmerkingen.........., Graag!
Link naar reactie
Radeon 8500 Deze kaart is veel beter met zijn 2D kwaliteit dan de GF4 ti4400 en maar weinig langzamer. Bovendien kan je dan ook nog kiezen voor de Hercules All in Wonder versie met alles er op en er aan. Zoals TV-tuner, ViVo en firewire. Als je daar geen behoefte aan hebt kun je gewoon een robuuste Club3d Radeoon 8500 kopen zonder franjes. Op het gebied van de GF4ti4400 zou ik BTW voor Leadtek gaan, aangezien deze goede 2d-filters hebben en goed OC'en.
Link naar reactie
[quote:fc503fbf59="Marcel de Reus"] Bovendien kan je dan ook nog kiezen voor de Hercules All in Wonder versie met alles er op en er aan. Zoals TV-tuner, ViVo en firewire. [/quote:fc503fbf59] Is die All in one niet wat lager geklokt dan een gewone 8500? Is bij de 7500 iig wel het geval (staat in ons mooie blad). Nu ik toch ff aan de Computer Totaal denk, daar staat een artikel in over Geforce 4. Ik zou iig voor de 8500 gaan als je toch voornamelijk met 2d bezig bent.
Link naar reactie
Ik zou denk ik voor een gf4 ti-4200 gaan oja, motivering ;) * De 2D van de gf4 doet niet meer onder voor die van een Radeon. * spellen is niet het belangrijkste, dus waarom 100 euro meer voor een ti-4400? * 3D is de gf4-4200 toch beter dan een Radeon voor een verglijkbare prijs.
Link naar reactie
[quote:aeca643ec4="Red Dragon"]Volledig met HJS eens, inclusief zijn argumenten. Wat Marcel over de Radeon 8500 zegt is onzin. de 2D van deze kaart is helemaal niet VEEL beter dan de GF4 ti. als je ze naast elkaar draait zie je zo goed als geen verschil, ze zijn gewoon allebei goed in 2D.[/quote:aeca643ec4] Dan ga ik voor een GF 4 Ti 4400, maar welke? ASUS? Club 3d? Leadtek? Leadtek heeft ViVo die ik niet ga gebruiken want ik heb een Hauppage tv kaart.
Link naar reactie
[quote:5623715336="JvH"][quote:5623715336="Red Dragon"]Volledig met HJS eens, inclusief zijn argumenten. Wat Marcel over de Radeon 8500 zegt is onzin. de 2D van deze kaart is helemaal niet VEEL beter dan de GF4 ti. als je ze naast elkaar draait zie je zo goed als geen verschil, ze zijn gewoon allebei goed in 2D.[/quote:5623715336] Dan ga ik voor een GF 4 Ti 4400, maar welke? ASUS? Club 3d? Leadtek? Leadtek heeft ViVo die ik niet ga gebruiken want ik heb een Hauppage tv kaart.[/quote:5623715336] Ik ben nogal fan van Leadtek net als Red Dragon (hij heeft me aangestoken). De kaarten zijn goed, ze zien er goed uit, hebben goede 2D filters en zijn goed OC baar. Hier een picture: (van de GF4 ti4400) [img:5623715336]http://www.freewebs.com/marceldereus/Plaatje%20Videokaartje.JPG[/img:5623715336]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...