Ga naar inhoud

Gebruikerservaringen TFT monitoren en Games


Aanbevolen berichten

Ik wil graag een aantal gebruikerservaringen horen van mensen die een TFT monitor hebben en snelle games spelen zoals F1 2002, UT, SOF, Wolfenstein 3D, ect. Is het beeld scherp als je deze games speel. Wat voor monitor heb je en hoe is de kwaliteit. Ik heb interesse in een Hercules Prophetview of een CTX of een Samsung. Heeft iemand hier enige slechte of goede ervaringen van?
Link naar reactie
Er komt waarschijnlijk een artikeltje aan op de website over TFT's en gamen. Ik heb er eentje klaar en ik moet maandag even overleggen of we het gaan plaatsen. Wordt ie niet rechtstreeks op de site gezet dan komt die sticky te staan. Dus ff geduld. Om niet al het gras voor mijn eigen voeten weg te maaien, kan ik je al wel vast zeggen dat ik een aantal kreten uitleg die belangrijk zijn voor het gebruik van een TFT als game monitor. Ook heb ik een model TFT dat hier goed aan voldoet, n.l. de IIyama AX3835UT 15"TFT.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
gebruik zelf een ctx pv 520 voor UT, dat gaat vrij aardig moet ik zeggen. Let wel dat een tft monitor (ik ga ervan uit dat je een 15 inch wilt nemen) maximaal 1024 x 768 ondersteunt, wil je games in een hogere resolutie dan moet je dus een crt of een grotere (en aanzienlijk duurdere) tft monitor kopen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...