Ga naar inhoud

Club 3D Ti4200


Aanbevolen berichten

inderdaad een goed merk, ik heb er zelf geen ervaring mee, maar je hoort weinig over problemen met die kaaren. Dat van die snelheden weet ik niet uit m'n hoofd, maar ze leveren gewoon goede kaarten voor en goede prijs, zonder allerlei extra's erbij. Gewoon doen dus als je het wilt. Laat je niet tegenhouden door het merk.
Link naar reactie
Ik kwam laatst op dit forum of op een andere verschillende mensen tegen die de kaart hadden gekocht en bij wie het geheugen langzamer was ingesteld. Dit was overigens voor de 64MB versie. Of de 128MB dit ook heeft weet ik niet. Neemt natuurlijk niet weg dat deze kaart supersnel is en je de meeste spellen gewoon op max kunt spelen.
Link naar reactie
[quote:bc8ba471aa="Muse"]De 128 MB versie is in ieder geval wel lager geklokt dan de 64MB versie. In ieder geval qua geheugen, dit omdat er meer chips opzitten.[/quote:bc8ba471aa] Nee hoor, omdat de ti-4200 anders te dicht tegen de ti-4400 zou zitten. ER zit namelijk 4ns geheugen op, en volgens mij is dat op 500 mhz rated.
Link naar reactie
Dat extra geheugen maakt helemaal niets uit voor de prestaties op dit moment, scheelt een paar 3dmarks (niet dat dat heilig is natuurlijk) De versies met 128MB zijn ook minder ver te overklokken, dit komt dus omdat er meer geheugenchips zijn die op die hoge snelheid moeten werken. Trouwens, 3,8ns geheugen is 500 mhz rated (Kijk maar naar de GF3 ti500 :) . 4ns is lager, ik weet weet niet precies hoeveel, is dat niet 450 ofzo? Dit zit in ieder geval op de betere GF3 ti200 kaarten.
Link naar reactie
De Samsung 4ns geheugen dat op de meeste 128mb zit is volgens mij wel 500 mhz rated (niet zelf opgezocht, maar overal gelezen) en wat je nu beter kunt hebben een 64mb of een 128mb versie hebben we het al uitgebreid gehad, en ik werd gedwongen door de stamgasten hier een 128mb versie te kopen, anders had Slashhead me op dit forum gebanned ;)
Link naar reactie
is idd uitgebreid behandeld. MUSE is duidelijk een [i:c2f8c28340]nieuw lid[/i:c2f8c28340] en nog niet op de hoogte van het nut van 128MB, de keuze tussen 64 en 128 mb is uitgebreid behandelt op het forum. De eerste 3 pagina's van dit [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=60736&postdays=0&postorder=asc&start=0]draad[/url] word het besproken. ook itteressant is [url=http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=1643&p=2]deze link[/url] de GeForce 4ti 4200 64mb en 128mb van Club 3d zijn prima kaarten en hebben de zelfde kloksnelheden als bijvoorbeeld, Aopen, Asus, Chaintech, Leadtek en andere merken. dus gewoon: 250/500 voor de 64mb 250/444 voor de 128mb
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...