Ga naar inhoud

Game Soldier of fortune


Aanbevolen berichten

Ik heb de game Soldier of fortune II. De kleuren vind ik niet mooi. Bovendien zijn de bewegingen schokkerig. Ik heb een HP Pvilion 7885 (1,3 GHz) met MX70 monitor. Een videokaart Geforce2 MX en nVidia. Wat is de beste instelling voor spelen? Of is een andere videokaart aanschaffen een betere mogelijkheid?
Link naar reactie
[quote:629ba515b3="don bavelaar"]Ik heb de game Soldier of fortune II. De kleuren vind ik niet mooi. Bovendien zijn de bewegingen schokkerig. Ik heb een HP Pvilion 7885 (1,3 GHz) met MX70 monitor. Een videokaart Geforce2 MX en nVidia. Wat is de beste instelling voor spelen? Of is een andere videokaart aanschaffen een betere mogelijkheid?[/quote:629ba515b3] Heb je DirectX8 of 8.1 geinstalleerd? Bij mij draait het ook erg schokkerig trouwens en ik heb een Amd Xp 1900+ met een GF 4600Ti 128 mb.Kweenie wa't voor'n spel is :evil:
Link naar reactie
Aniso kan je bij de Final niet aan en uit zeten BA, het word tijd dat je de Final regelt :wink: de GeForce 2 MX is nou niet echt de kaart waar je dit spel optimaal mee kan spelen. zet zoals BA al zegt de settings lager, dan moet ie wel speelbaar zijn wat Weert114 betreft dat ie bij jou niet loopt snap ik niets van. aan je systeem kan het niet liggen want op mijn systeem loopt het prima.
Link naar reactie
Hmm vreemd dat SOF2 niet loopt op een 1,3 GHz systeem. Ik heb een P3 900 met een GF2 MX en het loopt prima. Ik speel in 1024*768 met 16 bits kleur en aniso op zijn laagst (is dat niet zo'n schuifbalkje?). Verder inderdaad compressed textures maar de rest allemaal op max. Af en toe schokt het wel maar da's meestal zo weer voorbij. Misschien heb je te weinig geheugen want SOF2 vreet geheugen volgens mij. 256 MB is echt het minimum. Misschien krijg je iets mooiere kleuren door je gamma wat omlaag te doen, dan zijn ze niet zo flets. 32 bit is mooier dan 16 vind ik maar dat neemt nog al een hap uit de framerate op een GF2MX. Succes ermee!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...