Ga naar inhoud

BIOS instellingen voor geforce 3 Ti200 op MSI k7t266 pro2


Aanbevolen berichten

Wie heeft voor mij de juiste BIOS instellingen voor een asus geforce 3 Ti200 op MSI k7t266 pro2 (VIA kt266A chipset) mobo??? Ik heb de kaart draaiende op dit mobo, maar heb niet het idee dat ik het onderste uit de kan weet te halen. Zo heb ik de instelling AGP mode op 4x staan, terwijl als ik het bijgeleverde "infoview" draai, dit aangeeft dat ik in 1x AGP mode draai. Ik ben al eens aan het experimenteren geweest met de vele BIOS instellingen voor de AGP kaart, gevolg was dat programma's die dan veel vragen van de kaart 100% vastlopers van de PC veroorzaken. Ik hou me aanbevolen............ Bert Kuyper
Link naar reactie
AGP aparture op 256MB zetten als je 512intern heb en op 128mb als je 256mb intern heb AGP x1 x2 of x4 heeft zo goed als geen effect op de snelheid scheelt aleen 1 a 2 FPS. ik heb dit meerderemalen uitvoerig getest met verschilende systemen. dingen zoals Video bios shadoe e.d. uitschakkelen. Fast write kan aan voor extra performance. maar die levert vaak meer instabiliteit en nauwlijk snelheids winst. Dowload rivatuner. van www.guru3d.com met deze tool kan je je videokaart tweaken en o.a. zien of je AGP op 1x 2x of 4x staat. als je de VIA4in1 drivers op TURBO isntaleert zet hij je AGP automatisch op AGPx4. probeer de VIA 4in1 4.40a dirvers. download @ www.viahardware.com Om Sidebanding aan en uit te zetten in Rivatuner moet je naar het Tabblad "power user" zet deze aan kies dan detenator \ Gloabal en zet een "0" achter "lockdangersetings" in het donker grijze vlak. nu kan je sidebanding aan en uitzetten bij de Systeem opties van rtivatuner. Sidebanding levert extra performane maar erg weinig 0,5 FPS of zo. en geeft kans op instabiliteit ik heb Fast write en Sidebanding altijd uit staan
Link naar reactie
[quote:7ae03f9be5="Red Dragon"]Om Sidebanding aan en uit te zetten in Rivatuner moet je naar het Tabblad "power user" zet deze aan kies dan detenator \ Gloabal en zet een "0" achter "lockdangersetings" in het donker grijze vlak. nu kan je sidebanding aan en uitzetten bij de Systeem opties van rtivatuner. Sidebanding levert extra performane maar erg weinig 0,5 FPS of zo. en geeft kans op instabiliteit ik heb Fast write en Sidebanding altijd uit staan[/quote:7ae03f9be5] Thnx, lekker verstopt heb je het antwoord, maar ik heb hem gevonden ;)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...